Gå til innhold

Trenger råd til romløsning


Anbefalte innlegg

Hei allihopa! Vet ikke helt hvor dette innlegget passer inn, men satser på at det funker å legge inn hersmile.gif Har i de siste mnd'ene slått på stortromma å kjøpt ny tv og annlegg, som nå er koblet opp til laptop. Før hadde jeg min gode gamle pult med godstol, hvor jeg hadde mus, tastatur og pc skjerm. Nå har jeg solgt pc skjermen og bruker tv'n istede. Dette førte til en del utfordringer...Som dere kan se på bildene under, sitter jeg nå i sofaen, noe som er et mareritt når jeg skal game eller generelt bare skrive på tastaturet..også som dere ser er det mange stygge kabler jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med..laptop'en kan ikke stå på tv bordet sammen med forsterkeren, da kablene til mus og tastatur ikke rekker frem.

 

Vurderer å selge laptop'en å kjøpe kraftig htpc, eller en mindre kraftig og konsoll til spilling, men i utgangspunktet sverger jeg til pc når det kommer til spill...Noen arkitekter her som har forslag til hvordan jeg kan løse denne? icon2.gif

post-70982-0-92631800-1292884317_thumb.jpg

post-70982-0-13550100-1292884329_thumb.jpg

post-70982-0-51725200-1292884358_thumb.jpg

post-70982-0-34263200-1292884380_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si så mye utifra de dårlige bildene :p

 

Men ett enkelt tips er å kjøpe forlengere til Mus og Tastatur, sette laptop ved siden av sofa f.eks. Og en lang skjermkabel. På den måten kan du legge alle kablene langs listene ved veggen eller ihvertfall skjule dem.

 

Når du evt. kjøper deg en mediapc setter du denne bak/ved siden av sofa. Hvis du ikke er for opphengt i kabel så skaffer du deg ett sett med trådløs mus og tastatur. På ikea selger de forresten ett genialt bord til laptop/mus tastatur som du kan heves og senkes. Da slipper du sitte så framoverlent når du skal spille på pcen.

 

Jeg suger til å forklare men du skjønner vel tegninga. Ellers er det lettere å si noe om plasseringer osv hvis du tar noen bilder som viser hele rommet i sin helhet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...