Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Virker ikke interresert å gi meg behov


multimann33

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Meg og kjæresten har vært sammen snart i 5 mnd. Og vi har snakket om litt angående sexen, siden hu har hatt en del plager med uregelmessig menstruasjon pga bytte til annen p-pille. Hvor hun har sagt at hun kan gi meg litt av mine behov siden vi ikke kan ha sex. F.eks han hun onanerer meg eller oralt. Men hver gang jeg prøver å hinte til det, så er det "orker ikke ikveld". Vi har jo ikke hatt noen problemer med litt beføling nedentil selv om hu har uka si. For den slags er jo utenpå på klitorisen. Men de siste ukene har vært vanskelig, syns hun ikke virker interresert lenger. Hun har sagt ja til å tilfredstille meg, men når jeg faktisk spørr så er det liksom et ork... Av alle tilfellene vi har hatt sex, så har det vært meg som har tatt iniativet ca 95 % av gangene. Den siste tiden har vi ikke hatt sex eller noe kos på ihvertfall 14 dager. Sex eller kos 1-2 ganger i mnd er ikke helt meg.. Jeg elsker denne jenta på overalt på jord, men føler at hun ikke er interresert lenger, selv om hun sier det.

 

Tidligere i forholdet snakket vi om våre behov. Og hun har sagt at hun er glad i sex og annet kos daglig. Men hvor blir det av?

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom dette plager deg bør du ta det opp, siden intimitet og sex er veldig sentralt i de fleste parforhold.

Pass på hvordan du tar det opp bare, at det ikke virker som om du anklager henne for noe, men at du får frem at du har behov for mer. Dersom sexlysten hennes har sunket bør dere vurdere at hun skifter p-piller igjen, er veldig individuelt hvilke som demper sexlysten og hvilke som ikke gjør det.

Og som gutt, så er det kjipt å ikke få sex med kjæresten ja ;)

Lenke til kommentar

Kanskje du burde se litt på deg selv, tilfredstiller du henne, har du henne i fokus. Hvis dette aldri skjer, så forstår jeg godt at hun kvier seg for å ha sex med deg. Det kan finnes så mange grunner, isteden for bare å hinte frem at du vil ha sex, så burde du snakke om hva som faktisk plager henne.

 

Det skjer også at man får noen perioder der man ikke har lyst på sex, et tips kan være å la vær med hintingen og være frempå om sex et par uker, og se hvordan hun reagerer.

Lenke til kommentar

Men hver gang jeg prøver å hinte til det, så er det "orker ikke ikveld".

 

Der kan du ha problemet.

Du er mannen i forholdet. Har du lyst til at hun skal runke/suge deg, så går du ikke rundt og hinter til det hele kvelden forså å komme her å grine om det når du får et nei. Ta kontrollen, vis henne at dine lyster er sterke nok for dere begge, få hun _tent_. Det at hun har mensen tilsvarer ikke at hun ikke kan bli tent.

 

Hell, mensen er ikke nødvendigvis en stopper for sex heller. Kondom og dusj fungerer fint det. Hvorfor folk skal være så hårsåre rundt det emnet skjønner jeg virkelig ikke.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Hell, mensen er ikke nødvendigvis en stopper for sex heller. Kondom og dusj fungerer fint det. Hvorfor folk skal være så hårsåre rundt det emnet skjønner jeg virkelig ikke.

 

Selv om man har tredd regntøy på pikken, er det fortsatt blod som regner. Mensen er, og vil alltid være, ekkelt. Det er tross alt blod som kommer ut fra vagina! BLOD! BLÆH!

Lenke til kommentar

Det er veldig mulig det er nettopp p-pillene som gjør det. P-piller baserer seg på hormon og hormon kan virkelig føkke med hjernen til den som tar det.Hvorfor skiftet hun til en annen pille? Er det noe annet i livet deres som har endret seg?

Godt poeng. Når den ellers veldig livlige og flotte kjæresten min byttet fra en p-pille til en annen, så ble hun veldig rar for å si det mildt. Stresset, kort lunte, humørsvingninger, varierende sexlyst.

 

Når jeg tenker meg om så tok denne forandringen i adferd ikke lang stund, kanskje tre-fire dager etter byttet av piller. Har forstått det slik at jenter sine reaksjoner på ulike p-piller er veldig forskjellig fra person til person.

 

Kjæresten min endte i alle fall opp med å bytte tilbake igjen, og alt ble bra igjen :--)

Lenke til kommentar

Hell, mensen er ikke nødvendigvis en stopper for sex heller. Kondom og dusj fungerer fint det. Hvorfor folk skal være så hårsåre rundt det emnet skjønner jeg virkelig ikke.

 

Selv om man har tredd regntøy på pikken, er det fortsatt blod som regner. Mensen er, og vil alltid være, ekkelt. Det er tross alt blod som kommer ut fra vagina! BLOD! BLÆH!

 

Jeg antar at hvis du er av typen som besvimer av et papirkutt, så er nok ikke mensen så morsomt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hell, mensen er ikke nødvendigvis en stopper for sex heller. Kondom og dusj fungerer fint det. Hvorfor folk skal være så hårsåre rundt det emnet skjønner jeg virkelig ikke.

 

Selv om man har tredd regntøy på pikken, er det fortsatt blod som regner. Mensen er, og vil alltid være, ekkelt. Det er tross alt blod som kommer ut fra vagina! BLOD! BLÆH!

 

Jeg antar at hvis du er av typen som besvimer av et papirkutt, så er nok ikke mensen så morsomt.

 

Mensen og sex? Whats the problem? Går ann og ha bra sex forde..

Lenke til kommentar

Hell, mensen er ikke nødvendigvis en stopper for sex heller. Kondom og dusj fungerer fint det. Hvorfor folk skal være så hårsåre rundt det emnet skjønner jeg virkelig ikke.

 

Selv om man har tredd regntøy på pikken, er det fortsatt blod som regner. Mensen er, og vil alltid være, ekkelt. Det er tross alt blod som kommer ut fra vagina! BLOD! BLÆH!

 

Jeg antar at hvis du er av typen som besvimer av et papirkutt, så er nok ikke mensen så morsomt.

 

Mensen og sex? Whats the problem? Går ann og ha bra sex forde..

 

 

Uhm, skreiv jeg noe annet? ;)

Lenke til kommentar

Både jeg å typen sier nei takk når jeg har mensen, han synes det er grisete og jeg blir for følsom.

 

Men tilbake til tema til trådstarter:

Jeg har selv opplevd store endringer i sexlysten min pga p-piller i det siste. Men til syvende sist så er man sjef over sin egen hjerne og kropp, og jeg har kommet tilbake til normalen etter en stund hvor jeg ikke har ventet på å få lyst på sex, men heller "tvunget" (mangler et bedre ord her) fram sexlysten min.

Jo mere sex man har, jo mere vil man ha!

 

Men jeg har kun hatt startproblemer da. Det var veldig lett for meg i en periode å si nei takk til sex, men var vi først i gang så trengte jeg ikke så mye mere oppvarming enn vanlig...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...