Gå til innhold

Crucial RadeOn9100 128mb ddr ram problemer


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et Crucial RadeOn 9100 128mb ddr-ram fra komplett. Nå etter en måneds bruk har jeg funnet ut følgende:¨

 

-tv-utgangen er svart hvitt. Det kan ha andre grunner, så det går jeg god for.

 

- ytelsen er elendig. Dårligere enn Gf2mx 400. Spill hakker usannsynlig mye, går i slowmotion. Har testet med mange forskjellige drivere fra Ati, catalyst driverne vel og merke. Og mange spill, mange oppløsninger og alternativer. Nå har jeg testet, Enter The Matrix, Trophy Hunter 2003, Max Payne. Videoene hakker på Gta Vice city. Det jeg lurer på om er om jeg kanskje har stilt noe inn feil. Noen som har en mistanke?

 

Noen tips, råd eller tanker rundt hva som kan være galt/feil?

Er eneste utvei og levere det tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hva kjerne og minne på kortet er klokket til? Vet at Radeon 9100 128mb kort ofte er klokket en del lavere en Radeon 8500LE var, og når det kommer til å klokke kortene sine lavt så er Crucial en mester. Så her ligger nok en liten del av grunnen. Men når du sier at det hakker mer en med ditt gf2mx, så er det tydelig at også noe annet er galt.

Lenke til kommentar

Sa jeg at det var kjørt formateringer?

 

Ikke det? Har kjørt en del.

 

Men nå har jeg testa det i en annen maskin. Og da gikk det mye bedre enn et 8500 i 3dMark! Så da er AGP porten ikke helt riktig. Der er feilen, nytt hovedkort bestilt!

 

Kan det være at jeg har kortslutta noe i agp porten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...