Fre_ZZe Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Hei, Er på jakt etter væske til en IPAD. Men det er så mye å velge imellom! Har sitt litt på denne: Incase IPAD væske Den kan "brettes" slik at den fungerer som stativ i fanget etc under surfing, og så er den litt padded slik at man kan ha pad'en i den under reise etc.. Noen som har erfaring med den væsken eller andre væsker for IPAD? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Lurer på det samme da jeg fikk iPad i jul.. Tror nok jeg satser på det du linket til.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Bumper denne opp igjen. Er på utkikk etter en veske til min kommende iPad. Har sett på den originale som det linkes til i denne tråden, men er redd for at den ikke gir tilstrekkelig beskyttelse når iPaden skal ligge i en sekk sammen med bærbar PC, etc. Er redd for at skitt skal komme mellom panelet og veska, og føre til riper i skjermen (kanskje ikke et reelt problem?). Kom gjerne med veskeanbefalinger . Francis Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg kjøpte denne på en Apple store sist jeg var i USA. Har hatt noen andre vesker til den, men ikke vært helt fornøyd. Denne er helt fantastisk. Den tar litt mer plass, men muligheten for å bruke den som stativ i så mange posisjoner er genial. Bruker den mye når jeg er ute og reiser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Er fornøyd med den casen som TS linket i første post. Mulighet for vinkel, og helt OK beskyttelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå