Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om folk som bruker briller?


Gjest S16

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om folk med briller? Mener da av forelskelse/tiltrekning. Ikke venner.

 

Ja, jeg har briller og hører ganske ofte at det ikke har noe å si om man har briller eller ikke, man ser like bra ut uansett. Men så føler jo jeg egentlig at det ikke er helt sant.

Har ALDRI blitt sjekket opp av en jente, verken på byn/fest eller i edru tilstand. Har prøvd å sjekke opp jenter, noen ganger finner jeg noen hyggelige, mens noen ganger kan de bare snu seg vekk med en gang jeg kommer bort. Jeg ser helt normal ut, så ser ikke noe annet på meg som kan få jentene til å grøsse x)

 

- Har dere noen gang vært i et forhold/vært tiltrukket av en person med briller? (linser gjelder ikke ;) Her må brillene være på plass hele tiden)

 

- Kanskje noen gang tenkt: Faen h*n der var digg! Selvom h*n har briller?

 

- Har det hendt at dere holder litt tilbake, fordi dere er redd for hva folk vil synes om DEG, om du er sammen med en person med briller?

 

Er ikke ute etter noen svar som "Faen er du helt id**t eller, briller er helt normalt, ikke sitt hjemme å sipp!". Jeg sitter nemlig ikke å sipper, bare vil ha svar på de tre enkle spørsmålene :)

 

- Jeg har selv ikke følt noen spesielt tiltrekning av en jente med briller. Jeg har heller ikke fått noe spesielt nært vennskap/kjennskap til jenter med briller heller da.

 

- Jeg har sett en jente som var grisedeilig og hun hadde briller, men da var kroppen og alt annet perfekt. Søtt fjes, pent hår, fantastisk kropp... dere skjønner tegningen.

 

- Ettersom at jeg ikke har kommet nært noen jenter med briller, har jeg ikke tenkt så mye på det om å være redd for hva folk vil tro om meg om jeg dater noen med briller (har som sagt briller selv, så hadde nok aldri tenkt på det selv, uansett)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha! Tro meg gutt, utsende har INGENTING å si. Om jenter sjekker deg opp eller du sjekker demk opp har ingenting å si om hvordan du ser ut, det har med å si om hvordan du føler deg om deg selv.

 

Haha sjæl, det der er myte nr 1. Det har heller noe å si hvordan du ER, enn hvordan du føler om deg selv.

 

Om jeg møtte en kar som hadde masse negative egenskaper betyr det ingenting om han elsker seg selv eller ikke. :nei:

 

Og utseendet har faktisk masse å si, man har genetisk og miljøpåvirket tiltrekning til visse utseender på gutter.

 

 

-------

Men til briller: Jeg skygger unna briller når briller er førsteinntrykket, men det er ikke fordi det er stygt. Det er rett og slett fordi det er vanskelig å se hvordan personen ser ut i fjeset, med mindre han er mr.kjekk på lang avstand da....

 

Hva med å ikke ha dem på deg når du er på byen, få deg linser du har når du skal ut? :)

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Haha! Tro meg gutt, utsende har INGENTING å si. Om jenter sjekker deg opp eller du sjekker demk opp har ingenting å si om hvordan du ser ut, det har med å si om hvordan du føler deg om deg selv.

 

 

du har skjønt det du! ja, det er DU som har skjønt det! Fy faen du er smart du, tenk å være SÅ smart:O

 

utseende har ingenting å si det, no sir. Dusj og barbering, klær som passer, pfft det har INGENTING å si!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du har skjønt det du! ja, det er DU som har skjønt det! Fy faen du er smart du, tenk å være SÅ smart:O

 

utseende har ingenting å si det, no sir. Dusj og barbering, klær som passer, pfft det har INGENTING å si!

 

Det som er så skummelt, er at noen faktisk tror det... ser på sånn sjekkeguru som er stygg og klarer å sjekke opp en dame, og så tror de at "utseendet har ingenting å si, det er bevist".

 

Men det har det jo, det ligger i genene og miljøet hva slags gutter man blir tiltrukket av og har lyst til å kline på.

 

Utseendet sier også mye om personligheten.

F.eks. feit = trener ikke nok, spiser for mye, bryr seg ikke om helsa = dårlig personlighet. Evt: bli-feit-gener, om det ikke er det første.

 

Briller synes jeg får folk til å se intelligente ut, som om de har lest masse (evt sittet mye foran pc'en, som ikke trenger å være dumt...) :)

Endret av dkny
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Briller er noe jeg ikke har tenkt så mye over. Har ikke så mye å si om saken egentlig, briller er briller. Kommer ikke til å være til noe hindring for å bli kjent/tiltrukket av personer hvertfall.

Lenke til kommentar

ser på sånn sjekkeguru som er stygg og klarer å sjekke opp en dame, og så tror de at "utseendet har ingenting å si, det er bevist".

 

Men det har det jo, det ligger i genene og miljøet hva slags gutter man blir tiltrukket av og har lyst til å kline på.

 

Utseendet sier også mye om personligheten.

F.eks. feit = trener ikke nok, spiser for mye, bryr seg ikke om helsa = dårlig personlighet. Evt: bli-feit-gener, om det ikke er det første.

 

Alltid så gøy å se hvordan du misforstår det der med PU dkny :)

 

jeg har egentlig litt lyst til å høre hvilken rolle både genene og miljøet spiller en rolle når det gjelder tiltrekning.

 

det du egentlig sier her: feit=dårlig personlighet.?

nice, da vet jeg at jeg tydeligvis må holde meg unna overvektige personer :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man dømme folk med briller som stygge, en stor andel av befolkningen har synsfeil. Jeg feks får ikke lov å kjøre bil uten synshjelpemidler, det er bra det og. Tenk om man skulle slippe ut en person med svært dårlig syn ut i trafikken med en sjåfør som ikke ser hvor han kjører blir ulykkeprosenten mye høyere. Det er en grunn til at folk må ha briller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...