asuspc Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 (endret) All hjelp mottas med takk, er forholdsvis amatør på området. Og klarte visst å legge denne feil også !! Plutselig den siste uken har ikke mobilnett virket lenger, men vet ikke riktig om det skyldtes hardware eller software/oppsett (kjører FROYO.XWJPA/I9000XJPP). Kjøpte telefon i Juni og nettet har fungert uten problemer tidligere, Telenor oppgir at det heller ikke er sperrer i abonnement. Oppsett : Mobilnett/Bruk Pakkedata + GSM/WCDMA WiFi testet både med Auto og Av Status : Mobilnett=HSDPA, Mobilnett=Frakoblet Er det noen måte å sjekke om 3G/Super3G er på eventuelt å tvinge på. Alternativt bør jeg resette til factory eller bare levere den inn til service. Endret 17. desember 2010 av asuspc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå