GnuNix Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 (endret) I går bestilte jeg meg alle komponenter til et nytt vannkjøling system. Jeg kjøpte det meste fra Netshop.no og slangene fra Frozen-cpu.com. Men nå lurer jeg på om jeg har bommet på radiatorer min - Mist MIST radiator, Extreme, 3x120? Jeg ser at Digitalimpuls selger vannkjøling komponenter (som jeg ikke visste i går) og de har en radiator som er fra en kjent produsent - EK CoolStream RAD XT (360) 3x120mm Er den EK cool extreme radiator mye bedre enn den jeg har kjøpt? Er det verdt det å sende radiatoren jeg kjøpte fra nettshop i retur og bestill radiatoren fra digitalimpulse? Siden jeg er ny til vannkjøling vil jeg helst kjøp in gode komponenter som gir meg muligheten til å utvide systemet senere. Akkurat nå blir det kun CPU som skal kjøles med vannkjøling. Thank you =D Endret 17. desember 2010 av jackbrennan2008
Raven_Heart Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Basert på det jeg har lest om EK-radiatoren plasserer den seg ca midt i sjiktet av trippelradiatorer. Min noe ukvalifiserte gjetning er derfor at det neppe lønner seg å bytte ut Misten din, så du kan nok holde på den med god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå