lesterlong Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Skulle gjerne hatt noen tips om hva som kan være galt.. jeg kan få startet den noen ganger hvis jeg har flaks og da er alt som det skal være !!!!! andre ganger er det helt umulig og få liv i den i det heletatt ??!! Kan det være noe med hovedkortet ? Er litt surt og kjøpe meg et nytt h.k da dette er ganske nytt... Asus p4533-e
nomercy15 Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 du skriver jo ikke noe om det som skjer (eller ikke skjer)
formann Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Høres litt ut som PSU er gåent. (et rele som halter), men det kan også være at det er kortslutning eller dårlig kontakt et sted. Sjekk alle koblinger, og at det ikke er noe som lager kortslutning under HK. Om alt ser greit ut så kan du jo prøve et annet PSU.
lesterlong Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 Ok ! når jeg trykker in strøm knappen skjer det ingen ting DET ER HELT DØDT ! men den har faktisk plutselig av seg selv etter 2-3 minnuter !!! startet??? hvordan det er mulig har jeg absolutt ingen forklaring på. jeg har sjekket ledninger/koblinger tatt hele dritten fra hverandre og satt det sammen igjen,men den er død..sånn halveis for den kan plutselig starte uten varsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå