Gå til innhold

Hvordan er den typiske låne-pc'n?


Anbefalte innlegg

Fant ut samme dag som jeg kjøpte cataclysm at PC'n må på reparasjon.

Kjøpte PC'n på AR-Data hvor jeg er fordelskunde (Som fordelskunde vil jeg få utlevert låne-pc uansett hvor lang tid reparasjonen tar).

 

Jeg vet at det er forskjellig kvalitet på diverse låne-pc'er. Men jeg lurer bare på hva som er en standard låne-pc for 2010? Skulle gjerne fått spilt cataclysm før jeg stikker til militæret i mars. Trenger ikke spille på max instillinger slik jeg gjør til vanlig, men at det kjører wow helt greit.

 

Om du som leser dette innlegget har en låne-pc, hvilken har du?

Endret av Gumpen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg har hørt, så er definisjonen på "låne pc" (Ved reprasjon) en maskin som dekker primær behov.

 

Da er ikke spilling eller avansert video redigering en del av denne kategorien.

 

Overrasker meg ikke at butikkene bruke de aller billigste Acer Esystem maskinene som er å få tak i, kanskje til 1000-2000 kr. Så en minilaptop kan være låneproduktet.

 

Men ja, du kan være heldig.

 

Men har hørt mange har reagert at har sendt en mobiltelefon til 5000-6000 kr til reprasjon og fått låne en mobil til 300 kr av butikk.

 

Husk at butikken får et problem hvis låne produktet må også på reprasjon, men ja kvaliteten er nok ikke bra på låne maskinene, kan være ganske velbrukt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

De gangene jeg har fått lånepc så har jeg bare gitt opp å bruke dem. Stort sett kommer det av to enkle problem, de er enten veldig gamle eller fulle av virus.

 

Grunnen til at jeg vet at det er virus er fordi jeg ikke stoler på de somm har brukt den før meg, og jeg har valgt å kjøre en scan før jeg bruker den. (selvom jeg vil tro at butikken burde kjøre noen form for restore på pcene. Men for å spare tid dropper dem vel det. Jeg har funnet familie bilder osv på en av pcene jeg har hatt.)

Endret av NeXz
Lenke til kommentar

Vel nå testa jeg wow på acer aspire one (værste form for pc som finnest der ute), og det klarte å kjøre wow på max, though de lagget noe jævlig. Men om jeg får lånt noe som er hakket bedre en de, så blir vel jeg fornøyd. Må huske på at wow er fra 2003, og grafikken har ikke oppdatert seg særlig gjennom 7 år.

 

Skal også spør en kompis om jeg får låne hans stasjonære (som er bedre en min egen), fordi han bor i tr.heim nå å han lar den stasjonære stå igjen her i Molde. Åsså skal jeg kjøpe GT5 i dag når jeg leverer inn pc'ene.

 

Noen som hvet hvor lang tid ca (ja jeg vet det varierer fra butikk og fabrikk) å få reparert en pc med deffekt grafikk-kort? Tar sikkert hele jula tør jeg tippe.

Endret av Gumpen
Lenke til kommentar

Har selv sent pc'n min på reparasjon og fått Låne-pc..

 

Fikk en Toshiba

2gb ram

1.60GHz Intel prosessor

Avsperret hardisk med max 50gb lagring.

Klassifisering:3,1

Windows Vista

 

Synest denne pc'n er helt på tryne. Har lastet ned oppdateringer helt siden jeg fikk den og enda er det mye igjen.. Får ikke lastet ned service pack 2 så får ikke installert msn. Muli det er jeg om gjør noe feil men du får vertfall et innblikk i hvordan en låne pc er.

Lenke til kommentar

Du trenger da virkelig ikke å ha på max grafikk for å spille wow...

 

Nei var det ikke det jeg sa kanskje?

 

Sitter nå på låne-pc'n jeg fikk utdelt. Dualcore 2GHz prosessor, 2 gig ram, to hdd fordelt på 120 giga, windows vista 32bit, osv osv. 17" skjerm. Funker fjell denne:) Gjelder bare å se hvordan den kjører wow. Men om den ikke kjører wow bra, så er det null stress, siden jeg kjøpte sims3, medal of honor og need for speed hot pursuit i dag. Dessuten så er AR Data mer en lokal kjede, med verksted her i byen, å som fordelskunde ble jeg nesten lovet en service-tid på ca en uke.

Gjennstår å se though.

 

Edit: Meh, funket relativt dårlig du:P Hakket som faen i Dalaran med laveste settings:P Null stress dog. Pc'n funker fjell til internett surfing, i motsettning til de acer aspire one pc'ne jeg ellers bruker.

Endret av Gumpen
Lenke til kommentar

Du trenger da virkelig ikke å ha på max grafikk for å spille wow...

 

Nei var det ikke det jeg sa kanskje?

 

 

Vel nå testa jeg wow på acer aspire one (værste form for pc som finnest der ute), og det klarte å kjøre wow på max, though de lagget noe jævlig. Men om jeg får lånt noe som er hakket bedre en de, så blir vel jeg fornøyd.

 

Jo, nei. Idno.

Lenke til kommentar
Fant ut samme dag som jeg kjøpte cataclysm at PC'n må på reparasjon.

Kjøpte PC'n på AR-Data hvor jeg er fordelskunde (Som fordelskunde vil jeg få utlevert låne-pc uansett hvor lang tid reparasjonen tar).

 

Jeg vet at det er forskjellig kvalitet på diverse låne-pc'er. Men jeg lurer bare på hva som er en standard låne-pc for 2010? Skulle gjerne fått spilt cataclysm før jeg stikker til militæret i mars. Trenger ikke spille på max instillinger slik jeg gjør til vanlig, men at det kjører wow helt greit.

 

Om du som leser dette innlegget har en låne-pc, hvilken har du?

 

Ja jo. Lønner seg kanskje å lese første-innlegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...