Gå til innhold

Flash til Ipod touch


Anbefalte innlegg

dette er sikkert feilposta...

 

men jo, jeg så denne karen på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=pG1TQwZN6TU

 

han lasta ned noe som heter frash, do kan få flash på iphone, ipad or ipod touch, men den funker ikke på min, så er det noen andre programmer jeg kan laste ned for å få flash på ipoden, og er det i det hele tatt mulig!? han på filmen spiller jo flash spill helt fint på ipaden sin så... jeg er desperat etter flash på ipoden min! :S så hvis dere vet noe mer, så vær så vennlig å fortell meg om det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man ser hvor ræva flash går på andre telefoner/pads, så er nok ikke dette stort å stå etter. Adobes kraftige økning i flash-ytelse på Mac er vel kun på video, ikke på animasjoner eller spill såvidt jeg har forstått, eller?

 

Dessuten er mange spill beregnet på mus, og vil fungere heller labert med fingerstyring. (Mener å ha lest at enkelte produsenter har et eller annet for å komme rundt dette, men jeg aner ikke hvordan det fungerer i praksis.)

 

Nei, la heller flash dø i fred, og hold et øye med Appstore for å se om tilsvarende spill dukker opp der gratis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...