Gå til innhold

muslinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm.. Det heter kanskje ikke muslinger, men Muslimer, ja.

 

Og Muslimer er ikke en rase, dermed er du ikke rasist selv om du ikke liker muslimer.

 

At du kan ha noe imot ritualene og tradisjonene deres er en annen sak. Kanskje du bør begrunne litt, for å få en seriøs diskusjon, eller ville du bare lage en tråd og slenge dritt?

Lenke til kommentar

Du er vel en person som sier at du også ikke liker muslinger, uten egentlig å ha smakt på de?

 

Selv misliker jeg mennesker generelt, den gemene hop som skal forkynne sitt syn på verden, uten å vite ens feil grunnet bl.a. ignoranse, og ute av stand til å være overbærende eller i det minste tolmodig når noe går imot.

 

Bodily functions are parts of the machine; silent, unless in dis-ease.

But mind, never at ease, creaketh "I".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei. Kom med denne komentaren:

 

Jeg er en 14 år gammel kurder (muslim), og jeg skal nesten vedde på at du sier dette kun på grunn av at du bor i Oslo ELLER!!! at du ikke liker oss pga. terroraksjonene i 11. sept, og denne sommeren, og Bali osvosv....

 

Selv om terroristen Osama Bil Laden "bruker" Guds navn, så betyr det ikke at alle muslimer er slik. Muslimer er ikke slik. I området jeg bodde, måtte kvinnene ha sånn slør på seg at de engang ikke kunne vise øye!!

 

Som du sikkert har hørt er at vi har befridd oss fra disse "muslimene" som krever dette.....(kurderne)

 

 

Jeg selv, jeg kaller meg selv for muslim, holder meg unna svin og hund og øl, og er derfor muslim. Men jeg har ikke en eneste utenlandsk venn (utenom en svenske og en amerikansk) ellers er alle vennene mine norske. De behandler meg som en norske, og blåser i at jeg er muslim.

 

Vi bor ikke så langt fra en bensinstajon, hvor jeg og vennene mine (kibber farens moped, ikke si det til noen...) og kjører den til bensinstasjonen (jeg styrer :wink: ) og han tar seg pølse, og jeg kan ikke ta det, så jeg tar noe annet.....

 

Du trenger da ikke å hate alle muslimer selv om Osama Bil Laden kaller seg selv for muslim og stiller terrorakjoner mot jøder og "korsfarere". Etter det jeg har lært i følge koranen er det slik at du aldri skal si at du har gjort det fordi han er det. Altså, det betyr at jeg for eksempel ikke kan banke dritten ut av deg og si at jeg har gjort det fordi du er kristen.

 

Slik er det jeg har lært det.

 

Muslim er ikke en religion som er grunnlagt for å lage terroraksjoner mot jøder eller kristne....

 

Vet ikke mer jeg kan si....

 

Håper du har lært noe mer om muslimer....

 

Vennlig Hilsen

 

Salah Waisi

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg lærte dette i dag

 

"Hvis det er slik at sykling fører til seksuell stimulering for kvinner, vil jeg nok ikke anbefale det til mine medsøstre"

Leder av Islamsk Kvinnenettverkgruppe i Oslo, Atiya Islam (VG Nett)

 

Ja, morro.

 

Men tror nok denslags "la-oss-vaere-forsiktige-naa" syn kommer godt til uttrykk hos flere kristne som driver hjemmeundervisning.

 

Saa la oss ta VG som den dritt-avisen den er, og innse at dem er rabiate etter aa selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...