konduktans Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Jeg vet mange av proffene tegner en dott midt på skjermen sin for å ha crosshair ved f.eks sniping og ved hardcore i COD. Jeg klarer meg egentlig ganske bra uten crosshair, så gidder ikke å ødelegge den dyre og sjeldne skjermen min for å få en liten prikk, men om jeg kan lage en eller annen type overlay som ligger over skjermen og lager en liten dott i midten, så er jeg interessert! Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan lage det?
konduktans Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Vurderer en liten gul elektrikertape-bit. Må da være det enkleste? Men er det ingen metoder for å gjøre dette vha software?
*F* Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Dette ses jo på som juks. Men da jeg var "liten" brukte jeg av og til en blank tape-bit midt på skjermen og tegnet en prikk på den. Når jeg hadde CRT tegnet jeg bare en prikk rett på skjermen med CD-rusj og bare visket den vekk etterpå.
konduktans Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Skrevet 6. desember 2010 Det er jo egentlig litt harry. Tror jeg heller bruker skillza mine for å eie jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå