Gå til innhold

TRV33 fra telebutikken.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt et trv950 fra telebutikken. (akam viser jo at telebutikken har det på lager). Men de hadde det sikkert ikke på lager.....(nå har de fått med lagerinformasjon på nettbutikken)...anyway,skrev mailer til de, men fikk ikke noe svar. Det har gått ei uke nå....fikk mail idag om at de sender kameraet idag! Så da får vi se hva som skjer!

Lenke til kommentar

Jeg ble lei av å vente på telebutikken m.fl, så jeg gikk på elkjøp og fikk mitt videokamera for samme pris.Ikke bry deg om hva den står priset til(8900kr),men si dem hva du kan få det for på telebutikken og hva du vil gi for det.Du får det kanskje for 7600kr,men så får du med kasetter/veske e.l for en verdi av 600kr og da er du jo i mål.Enklere ved reklamasjon + at du kan bytte det i en annen modell innen 30 dager.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et TRV80 fra Telebutikken søndag 29.06 og tirsdag 01.07 kom postmannen med "godpakken". Jeg kunne følge pakken vha sporing og visste dermed når jeg kunne forvente den utlevert. Kjapt og greit på 2 dager. Er strålende fornøyd! :)

 

PS Jeg jobber ikke for Telebutikken eller har noen som helst forbindelse til dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...