Gå til innhold

Nintendo Wii konsoll ?


GnuNix

Anbefalte innlegg

Min kone har lyst på en Nintendo Wii til jul. Jeg ser at man får kun en kontroll med konsollen. Så hvis jeg kjøpen den pakken her:

 

Pakken inneholder:

- 1 x Nintendo Wii System (hvit)

- 1 x støtte for å sette konsollen vertikalt.

- 1 x Wii håndkontroll + gummihylster

- 1 x Wii Nunchuck (hvit)

- 1 x Wii Motion plus (hvit)

- 1 x strømkabel med adapter

- 1 x Sensor Bar

- 1 x AV-kabel

- 1 x Wii Sports

- 1 x Sports Resort

 

Det ser ut at jeg trenger kun å kjøpe 1x 'Wii håndkontroll' og 1x 'Wii nunchuck' til, så har vi alt vi trenger til å spille 2 player. Mangler jeg noe?

 

Jeg er en PC gutt så jeg har ikke peiling på konsoll og har ikke lyst til å kjøpe noe jeg ikke trenger!

 

Takk :)

Endret av jackbrennan2008
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den pakken følger "alt" du trenger med, så du har helt rett. Bare kjøp inn 1 stk. håndkontroll til og 1 stk. nunchuck for de spillene man trenger det i.

 

I tillegg er det ikke dumt å ha en, eller eventuelt to Classic Controller i tillegg (den som minner om SNES-kontrolleren).

 

Det er lurt, Super Mario ligger ganske høyt på lista :). Har du peiling på ladestasjoner til håndkontrollene. Jeg leste at de bruker AA batterier som sikkert koster en del om man må bytte dem hele tiden.

 

Jeg tenkte det er sikkert lurt å kjøp en ladestasjon, men da må jeg ha ladebare batterier...jeg er sikkert på at jeg hørt noen si at det er enkelt å kjøpe en konsoll :p

Endret av jackbrennan2008
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Wii for halvannen uke siden selv, så jeg har ikke kommet så langt som til ladestasjon til kontrollerene. Men det er nok ikke en dumt å ha i tilfelle batteriene skulle gå tomme og man ikke har noen i bakhånd.

 

Det er sikkert mange her som er til mer hjelp her enn meg når det kommer til ladestasjon :-)

 

Ok :). Jeg bestiller Nintendo Wii + ekstra hånkontroll og nunchuck så ordner jeg en ladestasjon senere! Takk for hjelpen.

 

Om noen her har en ladestasjon som fungere bra vennligst si fra :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...