Gå til innhold

Swype på norsk?


Anbefalte innlegg

Hei. Oppgraderte nylig til android 2.2 på min samsung galaxy s. Swype har nå ikke norsk språk. Det aner meg at dette skyldes at jeg la inn engelsk versjon av kies. Jeg har forsøkt å legge inn kies på nytt, nå på norsk, men får ikke mulighet til å oppgradere telefonen fordi siste versjon allerede er lagt inn.. Hvordan kan jeg få norsk swype??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Oppgraderte nylig til android 2.2 på min samsung galaxy s. Swype har nå ikke norsk språk. Det aner meg at dette skyldes at jeg la inn engelsk versjon av kies. Jeg har forsøkt å legge inn kies på nytt, nå på norsk, men får ikke mulighet til å oppgradere telefonen fordi siste versjon allerede er lagt inn.. Hvordan kan jeg få norsk swype??

 

Hvis du har recovery 2e så kan du prøve denne.

Lenke til kommentar

Hei. Oppgraderte nylig til android 2.2 på min samsung galaxy s. Swype har nå ikke norsk språk. Det aner meg at dette skyldes at jeg la inn engelsk versjon av kies. Jeg har forsøkt å legge inn kies på nytt, nå på norsk, men får ikke mulighet til å oppgradere telefonen fordi siste versjon allerede er lagt inn.. Hvordan kan jeg få norsk swype??

 

Hvis du har recovery 2e så kan du prøve denne.

 

Ok, takker. Sorry er helt newbie på på android, prøvde et søk på recovery 2e uten å bli så mye klokere. Er dette det samme som update.zip? Så jeg installerer altså update.zip, får superuser privilegier og legger inn swype_jpa.zip? I så fall hvor legger jeg denne..

Lenke til kommentar

Ok, takker. Sorry er helt newbie på på android, prøvde et søk på recovery 2e uten å bli så mye klokere. Er dette det samme som update.zip? Så jeg installerer altså update.zip, får superuser privilegier og legger inn swype_jpa.zip? I så fall hvor legger jeg denne..

 

Nesten.

 

 

Du installerer update.zip fra recovery for å komme inn i clockworkmod. Der kan du kjøre install file from sdcard (eller noe deromkring). Deretter blar du deg frem til swypefilen. Den er såklart enklest å finne om du har lagt den i roten av ditt interne sd kort. Bekreft, og reboot systemet når installasjonen er fullført.

Lenke til kommentar

Ok, takker. Sorry er helt newbie på på android, prøvde et søk på recovery 2e uten å bli så mye klokere. Er dette det samme som update.zip? Så jeg installerer altså update.zip, får superuser privilegier og legger inn swype_jpa.zip? I så fall hvor legger jeg denne..

 

Nesten.

 

 

Du installerer update.zip fra recovery for å komme inn i clockworkmod. Der kan du kjøre install file from sdcard (eller noe deromkring). Deretter blar du deg frem til swypefilen. Den er såklart enklest å finne om du har lagt den i roten av ditt interne sd kort. Bekreft, og reboot systemet når installasjonen er fullført.

 

 

mulig å flashe i recovery for desire?

Endret av b3ndik
Lenke til kommentar

Takker for mye bra svar. Har lyst til å få testet swype ordentlig før jeg laster ned noen erstatninger, men takk for tips.

 

Må spørre et par nybegynnerspørsmåkl til dessverre. Først, når jeg prøver å installere update.zip kommer det opp signal verification failed. Ser at mange har det samme problemet, men kan ikke finne noen fullgode løsninger på dette problemet...?

 

To, hvilken clockworkmod er det snakk om? ROM manager??

Lenke til kommentar

Takker for mye bra svar. Har lyst til å få testet swype ordentlig før jeg laster ned noen erstatninger, men takk for tips.

 

Må spørre et par nybegynnerspørsmåkl til dessverre. Først, når jeg prøver å installere update.zip kommer det opp signal verification failed. Ser at mange har det samme problemet, men kan ikke finne noen fullgode løsninger på dette problemet...?

 

To, hvilken clockworkmod er det snakk om? ROM manager??

 

1 -  Det er her 2e recovery kommer inn i bildet. Dette er recovery som fulgte med android 2.1. Den kan kjøre usignerte update.zip filer. Recovery 3e, som du sikkert har, kan ikke kjøre slike filer. Denne tråden her kan kanskje hjelpe deg å ordne dette. 

 

 

Når 2e er på plass kan du kjøre update.zip og, fra CWM, installere swypefilen.

 

2 -  Clockworkmod installeres enten fra 2e recovery eller fra ROM Manager, slik det beskrives her.

Lenke til kommentar

Takker for mye bra svar. Har lyst til å få testet swype ordentlig før jeg laster ned noen erstatninger, men takk for tips.

 

Må spørre et par nybegynnerspørsmåkl til dessverre. Først, når jeg prøver å installere update.zip kommer det opp signal verification failed. Ser at mange har det samme problemet, men kan ikke finne noen fullgode løsninger på dette problemet...?

 

To, hvilken clockworkmod er det snakk om? ROM manager??

 

Når du er i recovery kan du skru av sign. verification. Da skal det funke

Lenke til kommentar

Swype skal ligger med innebygget Norsk språk, dersom du har kjøpt telefonen i Norge.

Selv etter Froyo oppdatering.

 

Bare for å være dum så skal jeg si hvor du skal inn på telefonen for å skifte språk på Swype:

Programmer => Instillinger => Lokalitet og tekst => Swype (swype instillinger => Språk => velg Norsk

 

And that's it..

En av oppdateringene Froyo kom med for oss Nordmenn var Norsk swype (Selv om jeg hadde dette fra før.)

 

Hvis ikke dette funka, såå vet ikke jeg :3

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei.

En liten follow-up.

Jeg HTC Desire med Swype Beta. Men jeg kan IKKE velge norsk som språk. Fant en ribba .apk på nett som kun skulle inneholde swype med norsk (mye mindre plasskrevende), men den fungerte ikke på min telefon. Forstod det sånn at den var prøvd på HTC og skulle funke.

Fant den her: http://krisskarbo.wordpress.com/2010/09/01/swype-hvga-android-norwegian/

 

Som nevnt over har jeg registrert konto på Swype Beta. Har nå også lest flere av innleggene på bloggen som er lenket til over. Kan hende jeg ser nærmere på noen av de også. Btw så fikk jeg frem tastatur som en skriver, men når jeg prøve rå skrive får jeg bare en blå firkant rundt tastaturet.

Lenke til kommentar

Hei.

En liten follow-up.

Jeg HTC Desire med Swype Beta. Men jeg kan IKKE velge norsk som språk. Fant en ribba .apk på nett som kun skulle inneholde swype med norsk (mye mindre plasskrevende), men den fungerte ikke på min telefon. Forstod det sånn at den var prøvd på HTC og skulle funke.

Fant den her: http://krisskarbo.wordpress.com/2010/09/01/swype-hvga-android-norwegian/

 

Som nevnt over har jeg registrert konto på Swype Beta. Har nå også lest flere av innleggene på bloggen som er lenket til over. Kan hende jeg ser nærmere på noen av de også. Btw så fikk jeg frem tastatur som en skriver, men når jeg prøve rå skrive får jeg bare en blå firkant rundt tastaturet.

 

Hadde samme problemet, men mener å huske at jeg fant en fungerende versjon ved å følge en av linkene i kommentarene. Swype versjon 2.6 Nordic wvga, tror jeg det var.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Hei.

En liten follow-up.

Jeg HTC Desire med Swype Beta. Men jeg kan IKKE velge norsk som språk. Fant en ribba .apk på nett som kun skulle inneholde swype med norsk (mye mindre plasskrevende), men den fungerte ikke på min telefon. Forstod det sånn at den var prøvd på HTC og skulle funke.

Fant den her: http://krisskarbo.wordpress.com/2010/09/01/swype-hvga-android-norwegian/

 

Som nevnt over har jeg registrert konto på Swype Beta. Har nå også lest flere av innleggene på bloggen som er lenket til over. Kan hende jeg ser nærmere på noen av de også. Btw så fikk jeg frem tastatur som en skriver, men når jeg prøve rå skrive får jeg bare en blå firkant rundt tastaturet.

 

Har brukt den en god stund og funker fint for meg på norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...