Gå til innhold

Vinteren - En kreativ overklokkers drøm!


Anbefalte innlegg

Dette var load temps etter kun 10 min prime.. er desverre ikkje kaldt nå.. så kan ikkje komme med print screen, Men vist det blir kaldt så skal eg komme med eit bilde. Temps vart lest med overdire. Men er jo snakk om att x6 leser feil temps da, så kanskje dette ikkje er den reele temperatueren.

 

Er ikkje du vandt med å isolere får kondens når du holder på med NL2?

Eller blir det slike mengder så det sakte men sikkert trypper ned igjenom pcen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var load temps etter kun 10 min prime.. er desverre ikkje kaldt nå.. så kan ikkje komme med print screen, Men vist det blir kaldt så skal eg komme med eit bilde. Temps vart lest med overdire. Men er jo snakk om att x6 leser feil temps da, så kanskje dette ikkje er den reele temperatueren.

 

Er ikkje du vandt med å isolere får kondens når du holder på med NL2?

Eller blir det slike mengder så det sakte men sikkert trypper ned igjenom pcen?

 

litt værre å isolere hk blokk + masse slanger/nipler..

 

noen som vil se status på vannkjølingen min..? haha:

 

edit: fikk spilt BC2 i 10min på 1000Mhz 1.138v før det klikket. 1.2v og vi er der :D load temps på ca 23C på begge kortene i SLI.

post-88790-0-31250900-1292805719_thumb.jpg

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Dette var load temps etter kun 10 min prime.. er desverre ikkje kaldt nå.. så kan ikkje komme med print screen, Men vist det blir kaldt så skal eg komme med eit bilde. Temps vart lest med overdire. Men er jo snakk om att x6 leser feil temps da, så kanskje dette ikkje er den reele temperatueren.

 

Er ikkje du vandt med å isolere får kondens når du holder på med NL2?

Eller blir det slike mengder så det sakte men sikkert trypper ned igjenom pcen?

 

litt værre å isolere hk blokk + masse slanger/nipler..

 

noen som vil se status på vannkjølingen min..? haha:

 

edit: fikk spilt BC2 i 10min på 1000Mhz 1.138v før det klikket. 1.2v og vi er der :D load temps på ca 23C på begge kortene i SLI.

 

Hva bruker du som vanntilsetning ? Kun rødsprit? og hvor mye? Ikke lenge til jeg får vannkjølinga mi nå :D

Lenke til kommentar

Mangen som mener batterivatn og frostveske skal vere ein fin kombo, har sjølv brukt dette på den gamle TT BigWater kjølingen (15% frostveske)

Gikk helt fint. etter 2 år var det ikkje slamm eller noke å sjå, burde ikkje kjøre fult så lenge uten å skifte vatn da, ca eit år.

 

Men skal du ha den ut vinduet så tror eg nok du må finne ut sånn ca kor mykje frostveske du trenger :)

Vist vatnet fryser i radiator kommer den nok til å bli ødelagt å lekke.

Lenke til kommentar

Ble litt benching med radiatoren i vinduet og kald luft på resten av pcn i natt :D

 

Etter bytting til et hk som faktisk booter på mer enn 200 bclk så ble det litt cpu benching også

 

Legger ut noen bilder av riggen senere, når jeg får tatt noen bilder :)

 

Her er ihvertfall noen av resultatene etter nattens økt:

post-131319-0-22319700-1293416615_thumb.jpg

post-131319-0-32981900-1293416683_thumb.jpg

post-131319-0-53388800-1293670895_thumb.jpg

Endret av henrikw92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...