Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bannefri kommen tar se da

det er eksklusive hos lego da

40174 

mange klosser er det 

1450 klosser 

pris 919k.kr

hos lego ♥️♥️

4FD1F3D0-AC28-4649-ACF2-87708B9B6EFB.jpeg.e3a26cf6a19db5aef844b5de9b75fe03.jpeg4AD08355-816B-488E-903D-29F01C24E8D9.jpeg.0b55bfbd048329c836f9bf0e0d89158f.jpeg

Neste settet kommer i spoiler er grunn til det😁

 

Spoiler

BIG BOY SELVESTE STORE GUTT SELV😁😁♥️♥️👉👉😍😍😁😁♥️♥️😍😍♥️♥️😁😁👍👍👉👍👍♥️♥️😁😁😍😍DET ER TIL BIG BOY MITT FAFORITT TOG I LEGO NEI ER IKKE LEGO ER MOC DA 

kjøpte det for 2200.kr 

MOC-89126 Union Pacific 4014 BIG BOY ♥️♥️♥️♥️♥️ Endelig har jeg fått kjøpt meg damp toget verdens største tog Union Pacific BIG BOY ER BARE ET BIG BOY DA mitt favoritt tog nå er det kjøpt YEAH YEAH YEAH

https://www.letbricks.com/en/product/moc-19554-union-pacific-4014-big-boy/

2366.kr

Fra Kina ♥️♥️

3587C881-4EAB-4D0E-AE27-0198F3E20AE1.thumb.jpeg.fbe890a237ae5f920e66520003228b20.jpeg

 

MOC-89126 Union Pacific 4014 Big Boy 

Fra Designer-Morningstrummer

"Designet av Morningstrummer fra Rebrickable, er produktet en svært realistisk kopi av Big Boy-damplokomotivet, det største og kraftigste damplokomotivet i historien. Det er det eneste damplokomotivet med 4-8-8-4 hjul i verden. Det er to sett med drivhjul foran og bak på toget, hvert sett med fire akslede åtte drivhjul, og to akslede fire hjul uten motorstyrehjul eller slavehjul. To sett med drivhjul har uavhengige stempler og sveiv koblingsstenger. Lengde: 89 cm, Bredde: 8,5 cm, Høyde: 13,5 cm.

Funksjoner:

  • Laget av høykvalitets, miljøvennlig ABS-plast som er luktfri og uten grove kanter.
  • 3200+ deler. Delene er kompatible med andre byggeklossmerker, og er verken for stramme eller for løse.
  • Detaljert PDF-manual på USB-stasjon.
  • Delene i dette MOC-settet sorteres manuelt og all forsiktighet er tatt.
  • Hvis det mangler eller er skadede deler, vennligst kontakt oss for GRATIS erstatning.

 

 

 

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden):

Banner MR SPEED for å fortelle Cassidy Tvillingene at det ble rot med bestillingen og sendingen din fra Kina, vi to synes at det var trist å høre.:cry::cry:

Banner CC se her er da det tar TID fra Kina det er langt fra Kina til Norge da 😁 det i spoiler er oversatt til norsk 😁 les å prøve forstå da 👍👍

Spoiler

 

Vi har lagt mye fokus på å sørge for at varene blir levert til kundene våre så raskt som mulig.

er fra Kina CC’3r det tar laaaaaang tid vet kjøpt der før da 

Behandlingstid og leveringstid

Den totale tiden er summen av behandlingstiden og frakttiden.

Behandlingstid = tiden mellom når du legger inn en bestilling og når vi sender den; Vennligst referer til bildet nedenfor.

Behandlingstid

Merk: Siden alle deler av produktene våre er sortert manuelt, er behandlingstiden for produktet relatert til antall deler. Vennligst se produktdetaljsiden for den spesifikke behandlingstiden.

Frakttid = tiden mellom bestillingen din er sendt og levert til deg;

Shipping

MERK: 
Skattegebyr: Ingen avgift for hele butikken 
Virkedager: mandag-fredag (unntatt helligdager og helger), (GMT-5) USAs østlige tidssone.

Frakt fra:

Kontor, 3. etasje, bygning B, Jinxiang industripark, Hexi New Village, Hexi New Village, Guanlan, Longhua-distriktet, Shenzhen, Guangdong, Kina

Fraktområde: hele verden


 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Banner CC SE HER SOM JEG SIER TIØ DS ♥️😁🥴🤪👍

Spoiler
Spoiler

Union Pacific Big Boy 4014 av ToledoRails Review

2. september 2022

Stor gutt. Et navn synonymt med American Railroading. En av de siste av de gigantiske leddede damplokomotivene som ble bygget, den 25 sterke flåten definerte Union Pacifics ønske om å flytte mye gods i fart under andre verdenskrig. Deres rykte ble legender, og navnet ble en av de mest kjente lokomotivklassene i verden. Det er ikke rart at interessen for 4000-tallet økte da 4014 kom inn igjen for Union Pacific Excursion-tog i 2019. Interessen for klassen har ført til utallige modeller laget for ulike modelljernbanemålere. Bare noen få modeller er gjort tilgjengelige for kjøp i L-Gauge, alt fra små og grove, til dyre og nøyaktige.

LetBricks sin versjon av Union Pacific Big Boy ble designet av Morningstrummer, en tysk byggmester som hadde til hensikt å selge instruksjonene hans på ReBrickable som skulle lages med 100 % ekte legoklosser. Med økende priser er denne drømmen om å bygge en Big Boy billig nesten umulig, og det er her LetBricks spiller inn. For nesten 300 dollar henter de alternative murstein og leverer til kunden i en stor dekorert boks.

stor gutt

Monteringen av Big Boy er en skremmende oppgave. Å sette sammen over 3000 stykker for å danne et av de største damplokomotivene er ikke for nybegynnere. En tenåring eller voksen fan av murstein som er villig til å ta utfordringen, kan gå bort og føle seg bra når de fullfører bygget. For mine fulle tanker om modellen, kan du se videoen nedenfor for å høre mer om byggeprosessen.

LetBricks inkluderte den nødvendige elektronikken for å drive Big Boys to motorer og lys, og jeg har funnet ut at de bare er pålitelige som merkevareproduktet, og den oppladbare batteriboksen er mer praktisk enn å konstant bytte ut AAA-batterier. The Big Boy har en anstendig topphastighet og en god sakte hastighet med nok dreiemoment til å håndtere ethvert tog du kaster på den. Morningstrummer gjorde en fin jobb med å designe en robust modell.

big-boy-1-768x432.png

Jeg vil understreke at min posisjon i denne bloggen ikke er å hype opp LetBrick. Jeg er en anmelder som tar en titt på murbyggede tog på markedet for å finne ut hva som er pålitelig og hva som ikke er det. Jeg var veldig imponert over LetBricks gjengivelse av Big Boy pakket i en spesialdekorert boks og elektronikk inkludert. Det som står ved LetBricks er at produktene de tilbyr er laget av skapere over hele verden som samarbeider med dem for å bringe MOC-ene deres til live. De er et pålitelig selskap som har et voksende utvalg av produkter, og hvis du vil se hva de har, kjøp et sett til deg selv og finn ut!

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...