SprengeMobil Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner MR SPEED for å ta helt feil, jeg terger ikke, jeg erter! 1
MR SPEED Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner SM tullet bare SM I'm Walking Here I'm walking here walking here Don't mean you no harm I'm just walking here walking here Yeah some say me glorify Nah we tell the facts Walk a peaceful path but Still get harassed Stray rounds Makes kids wanna duck down And run when the muffler backs fires Like a gun sound Cops crooks capers Oh my wish I had a cape To soar above the sky Not have to worry if my homies gonna die Neighbors' eyes all dry Y'all no tears left to cry All I am and all I'll ever be You stole my life away from under me For all time and all eternity Broken hearts forevermore Hey I'm walking here I'm walking here I don't mean you no harm I'm just walking here just walking here I don't mean you no harm Souls buried bodies that lie in the cemetery Too many it's getting heavy to carry Mind's weary and eyes teary Please god hear me and steer humanity Feels like we're cursed And the situations are getting worse Love is the water And the people are dying of thirst Make my heart burst Numb to the hurt and pain There's a war in the streets And every city's the same All I am and all I'll ever be You stole my life away from under me For all time and all eternity Broken hearts forevermore Hey I'm walking her walking here I don't mean you no harm I'm just walking here walking here Don't mean you no harm All I am and all I'll ever be You stole my life away from under me For all time and all eternity Broken hearts forevermore Hey I'm walking here walking here I don't mean you no harm I'm just walking here walking here Don't mean you no harm 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Mr-S, banner deg for å være skrive glad i dag. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Mr-S, banner deg for å forklare skriveriet hans i spoileren. 1
SprengeMobil Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner Sycen selv for å ikke forklare skriveriet mitt i spoileren. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Spre-M, banner deg for å ikke ha spoilet på lenge nå, så jeg husker ikke hva du skrev i den. 1
SprengeMobil Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner Sycen selv for å ikke huske sist gang jeg har brukt spoiler. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Spre-M, banner deg for jeg har gullfisk hukommelse, spesielt når det har godt lang tid. 1
SprengeMobil Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner N-4K0 for å også fortsette med FJ. 1
N-4K0 Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner Spre for å fortsette med å fortsette med FJ. 1
SprengeMobil Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner N-4K0 for å si "fortsette" to ganger.
N-4K0 Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner Spre for å få meg til å fortsette med å fortsette med å fortsette. 1
SprengeMobil Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner N-4K0 for å fortsette trippelt. 1
SprengeMobil Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Banner N-4K0 for å ikke følge med på neste episode av Professor Drøvels hemmelighet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå