SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner Sycen selv for å oppfordre noen til å gjøre noe unødvendig. 1
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT TheDarkSycamore - SCM DOBBELPOSTET ISTAD 1
MR SPEED Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Banner Sycen selv for å oppfordre noen til å gjøre noe unødvendig. banner sm husker du kjæledyret ditt den hunden 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (6 minutter siden): banner ds se her trykk ds Halo, banner deg for, jeg tror filmen er ikke er en PAL film. Vil sikkert ikke nytte. 🙄 Uansett er det jo lov å høre da. 😀 Endret 5. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1
MR SPEED Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT skrev (8 minutter siden): Banner SprengeMobil HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT TheDarkSycamore - SCM DOBBELPOSTET ISTAD banner smøret mitt fikk du ikke lyst dobbel poste tullet bare hæperen https://www.emp-shop.no/band-merch/rammstein/ SprengeMobil skrev (12 minutter siden): Banner Sycen selv for å oppfordre noen til å gjøre noe unødvendig. banner ikke unødvendig han trengte help da hjelper jeg hvis kan da sm TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Halo, banner deg for, jeg tror filmen er ikke er en PAL film. Vil sikkert ikke nytte. 🙄 Uansett er det jo lov å høre da. 😀 banner ds prøve de er hjelpsomme der 1
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner Halo for å gi Hæppern en link til Rammstein-merch. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (28 minutter siden): banner smøret mitt fikk du ikke lyst dobbel poste tullet bare hæperen https://www.emp-shop.no/band-merch/rammstein/ banner ikke unødvendig han trengte help da hjelper jeg hvis kan da sm banner ds prøve de er hjelpsomme der Spre-M, banner deg for å si videre til han Halo at den linken du delte med meg. Jeg syns dem har et rotette system. Vanskelig å leite seg frem til det jeg faktisk vil klage/ha-hjelp til. 😢😢 PS: Det tokk litt tid å finne chat suporteren i den. Endret 5. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du synes at det under linken hadde et rotete system vi. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 @Ciaran og Ciara, banner dere for nye filmen min støtter ikke Blu-Ray/Xbox maskinen min. 😲😢😭
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det er trist, fordi vi vet jo at du har gledet deg til å se den filmen. Vi to synes at det er trist på dine vegner vi kompis.😢😢 1
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett en video som Sycen selv både har lastet opp og knurtet inn her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene så på den vi kompis.😊😊 1
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg nok en fulltreffer før påsken er omme. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha fått nok en fulltreffer av Cassidy Tvillingene denne 2. Påskedag kvelden.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 (endret) CC og Spre-M, banner dere for jeg har fremdeles problemer med å spille av den nye filmen min. Xbox suport linken @Halo: Combat Evolved delte med meg i stad, hadde også samme mistanke som jeg har, at filmen ikke støtter, har ikke tilbakekompatibel til min Xbox. 😢 Endret 5. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner Sycen selv for å ikke prøve å spille den på verken PlayStation eller en Blu-ray-spiller.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene håper at problemet løser seg for deg snart kompis.
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å skrive som snegler. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 SprengeMobil skrev (3 minutter siden): Banner Sycen selv for å ikke prøve å spille den på verken PlayStation eller en Blu-ray-spiller. Spre-M, banner deg for jeg har prøvd å spilt den av på PlayStation. Samme problemet. Og jeg har ikke ordentlig Bly-ray-spiller.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 (endret) Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene håper at problemet løser seg for deg snart kompis. Sycen, banner deg for å si videre til CC, det nytter ikke når en film/spill ikke kan støtte på maskinen man har. Jeg må ha en US utgave for at det skal fungere. Endret 5. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå