Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to trenger middagsluren vår når vi skal holde det gående hele natta lang.😊😊 Endret 2. november 2020 av Ciaran og Ciara 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 CC tvilingene, banner dere for jeg sover svært svært skjeldent middagslur. Det er egentlig ikke bra å sove middagslur. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to veit at det ikke er bra å ta en middagslur, men det er en stygg uvane som vi har tillagt oss det siste året.😊😊 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 CC, banner dere for å nevne at dere har en stygg uvane. Min stygge uvane er å pelle på sår. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to trur at vi alle har noen stygge uvaner. Og at det hadde vært merkelig om vi ikke hadde hatt noen sånne.😊😊 1
N-4K0 Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 Banner C+C fordi jeg mener det er opp til hver enkelt å gjøre som de føler er best, føler dere for å ta en lur, gjør det. 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 Gresskarhode, banner deg for å snakke om folk skal få lov og gjøre det de vil. 2
N-4K0 Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 Banner Syc fordi selv klarer jeg ikke å ta en lur. Har jeg sovet på natten, kan jeg legge meg en stund på dagtid skulle jeg trenge det, men jeg kommer ikke til å få sove og bare sove et par timer. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 Banner N-4K0 fordi nå snakker vi alle om soving her i Bannetråden.😊😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 (endret) Banner N-4K0 for å prøve på å få oss to til å bli søvnige her.😜😜🤣🤣 Endret 2. november 2020 av Ciaran og Ciara 1
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 banne cc snork snork i seng å zzzzzzzzzzzzzzz fikk meg til å tenke på ZZ TOP 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å poste nok et skikkelig dødskult bilde her i Bannetråden.😎😎 2
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 banner nako for ikke gjøre det, her nako 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å vise oss et stort bilde av Totem of Undying fra Minecraft. 😃😃 1
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden): Halo gamlingen min, banner deg for å vise oss et stort bilde av Totem of Undying fra Minecraft. 😃😃 banner ds viser et bilde av piggsvinet døpte stolen etter deg min venn må lime med et annet lim. holt ikke med plastikk 2
SprengeMobil Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å ha brukt et udødelighetstotem, som det heter på norsk, hvis noen ikke skjønte det. 1
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 banner sm han mente minecraft du har rett jeg skjønte ikke et kvekk av det du skriver der sm 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå