MR SPEED Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Banner @SprengeMobil DET VAR EN TANKE Å HISSE OPP VÆR ANDRE VET IKKE OM VI FÅR UT LITT TRYKK LUFT UT AV SKOLTEN
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Banner N-AKO for å ikke være en tanketeller. 1
N-4K0 Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Banner Spre fordi jeg skal hente en pakke med noen klær i kveld som har kommet i posten.
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Banner N-AKO for å ha bestilt klær, noe jeg gjorde i forrige uke, utvidet T-skjorteskuffa mi med enda mere bandmerch. 1
N-4K0 Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Banner Spre fordi jeg har faktisk kjøpt bandmerch, men ikke til meg selv. Jeg har en venn i USA som liker Volbeat og jeg har kjøpt en Volbeat-hettegenser for henne som jeg skal sende avgårde når jeg har fått pakken. 1
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Banner N-AKO fordi han har en venn i USA som liker Volbeat, som jeg liker Det jeg fikk av merch i forrige uke var tre t-skjorter, hvorav en fra Foo Fighters, Slipknot og Ghost. Har fra før av T-skjorter med Iron Maiden, Metallica, Volbeat og Rammstein. Blant hettegensere som jeg har, så har jeg en med Billie Eilish. 1
N-4K0 Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Banner Spre fordi foruten Volbeat-hettegenser'n har jeg kjøpt et par camo-t-shirts og en helsvart hettegenser til meg selv. Now I gon blend in!
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Halo: Combat Evolved skrev (2 timer siden): Banner @SprengeMobil DET VAR EN TANKE Å HISSE OPP VÆR ANDRE VET IKKE OM VI FÅR UT LITT TRYKK LUFT UT AV SKOLTEN Det der var ikke en artig spøk, Halo. Advarsel: Forsiktig nå. ??
MR SPEED Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Det der var ikke en artig spøk, Halo. Advarsel: Forsiktig nå. ?? Banne TheDarkSapling - SCM det var en tanke ikke spøk øy du må banne da
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 (endret) Banner Halo for, jeg oppfattet det svært negativt. Måten du sa det på. ?? Endret 11. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 (endret) Banner Sap for å oppfatte det Halo skrev negativt. Endret 11. mai 2020 av SprengeMobil 1
MR SPEED Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Banner @TheDarkSapling - SCM det var en tank jeg slapp ut her, men jeg begrenser spøken veldig jeg spøkker hjemme her med døden galgen humor den er svart som faen, jeg var i en kiosk jeg sa noe der husker ikke hva det var nå men han bak ble fly forbannet, hvis jeg mente det ba han meg å holde sjeft der, men hvis det var spøk da kunde forsette å da var det ok, sa da er bare spøk, her vil jeg ikke slippe den inn min spøk her er snill litt slem 1% da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå