Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Offen fordi skulle jeg velge én matbutikk, hadde det blitt Rema, for det er eneste butikken her som har det glutenfrie brødet jeg kjøper.

Skrevet

Banner Offen fordi det er ikke snakk om allergi, "bare" intoleranse, men blir bare tull hvis jeg eter det.

Samme med laktose, sitter i baret når det gjelder begge to.

Skrevet (endret)
Off to the Races skrev (6 timer siden):

Banner Bjørken fordi jo, det er du jo siden du snakker om virtuelle klemmer :tease: 

N4K0 skrev (4 timer siden):

Banner Offen fordi jeg er enig med Sap her, menn kan fint gi klemmer til andre menn, kompiser e.l., uten å være homo.

Dette med at "menn klemmer ikke menn" er bare teit og barnslig, hvis man virkelig går rundt og mener dette :p 
Spøk blir selvsagt noe annet.

Nå holder det. :cry: Jeg ga den første varslen tidligere i denne leken om trapon greia, at nå holder det. Dette er den tredje varselen jeg gir. Scarvo fikk kjenne min andre varselen, i en annen lek.

Å gi klemmer er verken ikke teit og barnslig eller man trenger ikke å være homo for å gi klemmer. Nå har jeg humørsvingninger pga dere ikke hører på varslene mine. :cry::cry::cry:

Endret av TheDarkSapling - SCM
Skrevet

Banner DenMørkeSpire fordi han ikke følger en regel nå:

Latias skrev (På 1.12.2010 den 12.42):

- Alle innlegg skal inneholde banning av brukeren over. Alt annet blir rapportert og slettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...