Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner NAKO fordi nå var Imagine Dragons tilbake :p 

Hundebilder i flertall? Klager vi på flere hundebilder? Du sa jo «det bilder» og nå blir jeg jo forvirret.

Endret av Off to the Races
Skrevet

Banner NAKO fordi takker :green: Når jeg får lov til å bytte navn, skal jeg bytte tilbake til SprengeMobil.

Evolve kom ut i 2017, og på VG-lista har den tilbrakt 120 uker der, hvorav de fire første ukene på førsteplass. Den neste plata Origins (2018) strømmet ikke like godt, dermed ble Evolve værende igjen på lista :p 

Skrevet

Banner DenMørkeSpire fordi det stemmer, hadde jeg hatt SprengeMobil-navnet, så kunne jeg eksperimentert med profilbilder. Imagine Dragons/snus/Lego og OTTR syns jeg ikke passer helt sammen.

Skrevet

Banner BOOMER GUTT Å  JEG TAR BORT BILDE

Spoiler

HVIS DU BOOMER BRUKER DET HUNDE BILDE SOM PROFIL BILDE FRA I MORGEN TIDELIG KLOKKEN 09:00 TIL 00:00 DA GÅR MITT BILDE VEK HER FRA MEN JUKSER BLIR DET HUNDE BILDE UT DES 2020 OK ER VI ENIG DER 

Skrevet

Banner NAKO for å blåse opp hææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ?

Skrevet

Banner DenMørkeSpire for å hææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ'e så voldsomt at nå HAR VI DET ARTIG!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...