Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner cm for det er forskjellige foreldre. Mine dreper meg for den minste ting.

Kjøpte 4 3.5mm jack i fire farger

To duosplittere(lyd)

Hestemaske (:p)

ET kult etui/beskyttelse for gs4.

Og to ting jeg har glemt. Alle varene vil komme rundt samme uke, dag etter dag haha.

Skrevet

Banner laksen for skjønner (: Ja kan offte virke sånn, men tror det er best du ikke bruker opp alle nå, og heller sparer litt til seinere siden du vil få bruk for dem ;)

Og det er greit med et lite grunnlag når man skal ha bil, lappen eller leilighet etterhvert (:

Skrevet

Banner cm for I am seriously afraid of fact that we're going through the same scenario 5th time in a row ... and this time is not problem in development, port, existing of PC version or something like that, it is just "money scheme" that R* is using for so many years, and despite promises how will they close that famous gap between consoles and PC (where Max Payne 3 was just blind eye), still - MONEY TALKS

Hvorfor R*, hvorfor? :(

Skrevet

Banner top for hvorfor oppdaterer ikke YT channel total views seg? Har 40k flere views enn det som står på kanalen min. Den har ikke oppdatert på en uke etter en av videoene gikk fra 1k-60k views.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...