Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner EGG fordi nå som du ikke bor hjemme lenger kan vi nevne navn?

Banner settings for jeg bor hjemme... Har bare flytta ut fra ex'en (hun var helt sprø. Burde blitt innlagt :p)til faren min :p. Men gleder meg til jeg kan flytte ut når den dagen kommer.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner EGG for ja, før likte jeg framføring best, men nå liker jeg prøver bedre og inleveringer best jeg å, :p

Uff, har to framføringer til samme dag... hater det, siden man må huske fra begge emnene, men ikke blanne noe... og timene er rett etter hverandre...

Skrevet

Banner CM for den er kjip. Har hatt flyttinga som unnskyldning til nå, men denne uka er det på'n igjen. Aarhgh. Savner tiden i 5. Klasse osv. Da var det sykt lite å gjøre og ingen ting du gjorde hadde konsekvenser liksom.

Skrevet

Banner CM for jeg går i 10. Nå. Gruer meg sykt til å vite hva jeg kommer opp i. Kommer jeg opp i fransk, er jeg dau. Kommer jeg opp i matte muntlig, leker jeg gta til jeg dæver :p

Skrevet (endret)

Banner CM for ja det er jeg :p. Men kommer ikke smileys på? Kanksje fordi jeg brukte emoji. Skulle bare teste. På Facebook kommer den opp.

Og ja norsk er kjip. Siden da har man 3 eksamen... Men heller det enn matte og fransk

Endret av EveryGameGamer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...