Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Banner Joeyvennen fordi hei :) har alle de gamle sluttet i tråden?

Skrevet

Banner Mikki fordi jeg har vært på LAN i to dager. :-) Holdt nr 2 siden igår morges, så nå skal det bli deilig å sette seg på do med godt lesestoff ;)

Skrevet

Banner Mac for ubuntu er digg ja. Har brukt det i flere år, men nå skal jeg prøve nye distroer. Minien får prøve ut Mint, starter opp fra minnekort noe som går TREIGT, menst en anen maskin får teste openSUSE :)

Skrevet (endret)

Banner Joey fordi du får trøste deg med at det går raskere fra minnepenn/minnekort enn fra CD-ROM :)

Samme vennen fikk Windows-en sin ødelagt, men vet ikke årsaken. Så, han må leve med å kjøre Ubuntu fra CD-ROM og lagre på harddisken :p Stakkars.

Linux Mint er nr 2 på lista mi over distroer jeg liker :)

Endret av Spritty
Skrevet

Banner Mac fordi her var det visst akkurat så dødt som jeg hadde sett for meg. Hadde Glimti vært her, ville han nok laget oppslag om "trådens forfall".

Noen som tilfeldigvis har Twitter? #ffnor @kompen, please. Ser helst at mitt idol skal ha 1000 followers til i løpet av helgen.

Skrevet (endret)

Banner Joey fordi "

" :)

Da tar jeg kvelden og stikker opp å ser på James Bond.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :D

Endret av Spritty
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hadde Glimti vært her, ville han nok laget oppslag om "trådens forfall".

Banner jaricho fordi føler du en trang til å snakke om Glimti så lang tid etter at han sluttet å skrive i tråden, Vida?

Skrevet

Hadde Glimti vært her, ville han nok laget oppslag om "trådens forfall".

Banner jaricho fordi føler du en trang til å snakke om Glimti så lang tid etter at han sluttet å skrive i tråden, Vida?

Banner Nathalie fordi jeg har en hel del jeg gjerne skulle sagt om Glimti så lang tid etter at han sluttet å skrive i tråden, ja. :)

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Banner Vida fordi hvorfor det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...