Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner Latias fordi det var en fantastisk idé. Jeg skal manipulere henne til å gi fra seg huset sitt. :love:

Jeg må komme meg ut i solen nå, hvis det er greit for deg. :(

Banner Melissa fordi vi har tredve grader i skyggen i dag, så stfu. :(

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Vida fordi lykke til med det. Staere person finnes ikke i nabolaget.

Du, ikke prøv deg. Du vet at jeg elsker at du tilbringer tid i solen. Kos deg kjempemasse, jeg elsker deg. :love:

Endret av Latias
  • Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi da får hun bare være sta, da. Jeg vil mye heller bo hos deg enn hos henne, så det så. :love:

Bonusbanner deg for å være supernydelig. Jeg skal kose meg, og det skal du også. Vi snakkes. Jeg elsker deg. :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi hah! Der ble hun eid! :love:

Jeg skal prøve å kose meg, selv om det er tøft uten deg. Vi snakkes. Jeg elsker deg. :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner latias for platen jeg kappet av, bilde her etter den er montert med skruer. :)

Monterte også hjulene idag. Skal kappe mer etter jeg har spist. :)

Se på ansiktet som treverket har laget.. :D Og se på mønsteret boltene er satt i :)

post-211321-0-46289600-1312634891_thumb.jpg

Og Hjulene :D

post-211321-0-48508900-1312634932_thumb.jpg

Skrevet

Banner latias fordi jeg kan klare det enda raskere, men hadde problemer med vonde knær i begynnelsen..

Banner latias litt ekstra for å skryte av Joey!

Skrevet (endret)

Banner latias for å tro ting, men jeg er litt misunnelig på hans kunnskaper når det gjelder å bygge ting!

Banner Joey fordi jeg så bildene og jeg svarer med min personlige spoiler:

Jeg er håpløs når det kommer til å bygge ting, eller å modifisere noe - Skulle kutte ut en firkant i en PC-kassevegg en gang, endte opp med at det ble en trekant, og jeg er sikker på at jeg fulgte strekene jeg hadde satt opp :ohmy:

Endret av Aalton
Skrevet (endret)

Banner Aalton for å kappe en trekant etter strekene til en firkant :hmm: Kan godt hjelpe deg med å kutte i et kabinett. :) Det har jeg gjort før.. :p

Endret av Crazyjoey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...