The Barnacle Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Banner Latias fordi jeg er enig,det finnes fornuftige bergensere, men dessverre er det ikke så mange av de
Kammizez Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Banner Vida fordi kjæresten din anklager meg for ting jeg ikke gjør.
Latias Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Skrevet 28. juli 2011 Banner Barney fordi du er én av de fornuftige, det er det som teller. Banner Vida fordi det lurer jeg også på. Du må få han til å bli aktiv! Banner Vida fordi kjæresten din anklager meg for ting jeg ikke gjør. Banner kammi fordi holder du ikke med United? 1
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Banner Latias fordi jeg....... hva?
Kammizez Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Banner Latias fordi jeg såklart holder med verdens beste klubb, men du kalte meg en løgner.
AdNauseam Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Banner Kammizez fordi jeg glemte å banne! Banner Nath for å være glad i å sitere. Men det er jo bare bra! Banner Latias fordi jeg må svare folk. Noe annet ville vært uhøflig av meg. Liker tankegangen din! Det viser også at du bryr deg om hva folk skriver og ikke er likegyldig til det. For at ingen skal bli fornærmet: Jeg mente ikke at noen her var likegyldige. Endret 28. juli 2011 av Stian Aarskaug
Latias Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Skrevet 28. juli 2011 Banner Stian for å leke filosof. Åpne meldingen jeg mottok nå eller vente til i morgen? Dilemma. 1
felicity Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Banner Latias fordi les nå, svar i morgen. Eller ikke svar i det hele tatt! Banner Vida fordi det lurer jeg også på. Du må få han til å bli aktiv! Tro meg, jeg prøver. 1
Latias Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Skrevet 28. juli 2011 Banner Stian fordi jeg får nok ikke sove om jeg leser den nå. 1
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Banner Nathalie for å lage få kallenavn. Banner Latias fordi unnskyld meg? Ja, forumet er litt sånn av og til. Ganske urettferdig. Skjer ofte med meg også. Egentlig så er jeg raskest, men forumet er for treig til å følge med, så da ser det ut som om jeg er treigere. Skikkelig typisk altså... Livet er urettferdig. Men nå legger jeg meg. God natt, kjære forumister.
AdNauseam Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Banner Nathalie for å ikke skjønne hva jeg skrev (tror jeg). Det er vare til å lage kallenavn på folk, de blir det aldri nok av. Banner Stian for å kalle meg likegyldig Nei, jeg gjorde jo ikke det! Beklager da... God natt, Nathalie! Sov søtt! Btw, så flink du er som legger deg så tidlig! Endret 28. juli 2011 av Stian Aarskaug
Kammizez Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Banner Nath fordi jeg tror deg ikke før du har vært borte i 1 time. Folk pleier ofte å si at de skal sove, men det skjer som regel ikke før om 3 timer...
AdNauseam Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Banner Kammizez fordi det er få som klarer å motså bannetrådens sterke kraft. Skal mye til for å klare å beherske seg!
felicity Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Banner Kamz Stian fordi ikke åpne PM, Latias. Du er nødt til å sove, kjære. Bonusbanner Stian fordi du selv, derimot, kan gjerne åpne PM. Endret 28. juli 2011 av Vida 1
AdNauseam Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Banner turtelduen for å være omtenksom. Ja, hadde tenkt å svare, men skulle egentlig ut en tur, det skjedde aldri. Igjen, bannetråden har en sterk kraft man ikke kan motså! Endret 28. juli 2011 av Stian Aarskaug
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå