Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner Tsjuden fordi jeg satser på at jeg er den eneste her inne med førerkort.
The Crusher Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner vida for tuuuusen takk! Litt kjedelig at jeg skal jobbe 8 timer idag da men, samma det
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Banner kammi fordi jeg har også lappen, beklager å måtte skuffe deg. Banner Vida fordi hah! Jeg gratulerte han først! Banner Latias fordi mens vi er inne på det ... Er aldersdiskriminering straffbart? Moderatoren min driver grov mobbing over SMS. Håper det. Han fortjener å bli anmeldt etter å ha bannet meg (bokstavelig talt) på bursdagen min. Banner Joey fordi gratulerer igjen. 1
The Crusher Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Bnner latias for angående den straffetingen, hva er det som ikke er straffbart idag?... Nesten alt er jo straffbart nå..
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Banner Joey fordi ikke alt. Dette må vel være lykkedagen din, se hvor mange muligheter som har åpnet seg opp for deg! • Du er over den seksuelle lavalder. • Du har rett til å nekte foreldrene å få vite at du har vært hos lege. • Du kan øvelseskjøre bil hvis du har gjennomført trafikalt grunnkurs. Ledsageren må ha fylt 25 år og ha hatt sertifikat sammenhengende i over 5 år. Bilen skal ha L-skilt i bakruten og et ekstra speil på innsiden. • Du kan ta mopedførerbevis og førerprøven for lett motorsykkel og traktor hvis du har gjennomført trafikalt grunnkurs og annen obligatorisk opplæring. • Du kan gifte deg med foreldrenes og myndighetenes godkjenning. • Du kan selv bestemme å få utført abort. Før du er 16 kan du også få utført abort, men da skal foreldrene dine vanligvis si sin mening. Hvis de sier nei, avgjør fylkeslegen søknaden. • Du har rett til å søke lån og behovsprøvd stipend til videregående opplæring. • Du kan begynne med fallskjermhopping, .hanggliding eller paragliding hvis foreldrene dine tillater det. • Du kan kjøre traktor som ikke går fortere enn 40 kilometer i timen. Til dette trenger du ikke førerkort. Du kan ikke kjøre på offentlig vei. • Du kan gå på småviltjakt alene hvis du har tatt jegerprøven, og storviltjakt under oppsyn av en voksen og med foreldrenes samtykke. • Du kan delta i senior NM, EM, VM, OL og World Cup. • Du kan stemme ved lokalvalg dersom du bor i en kommune som har gått inn for forsøk med stemmerett for 16-åringer. • Du kan kjøre inntil 15 meter lange båter. 1
The Crusher Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner latias for for en liste! Thx ^^ Grunnkurs i august, L-er til bakruta har jeg vel 20 av allerede.. Ekstra speil mangler, men what teh heck xD
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner Joey fordi jeg satser på at jeg er den eneste her som har stoppet midt i et veikryss i en 80-sone hvor jeg hadde vikeplikt.
The Crusher Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner kammizez for meh. Siden de samme reglene for bilister også gjelder for syklister så har jeg gjort det faktisk.. Ble stoppa i radar måling på sykkel engang i en 60 sone
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Banner Joey fordi husk at du også kan ta abort uten at dine foreldre vet om det! Apropos sykkel, sykkelfeltene i København. Fy faen, jeg dør hver gang jeg er der. Tenk om vi hadde hatt et lignende sykkelsystem her i landet også! 1
The Crusher Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner latias for noen ganger hater jeg bilister som ligger i 50 i 70 sona.. Kjører jo lett forbi de med sykkel, spesielt når man ligger i 75...
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Banner Joey for å hate bilførere som bruker sunn fornuft. Fartsgrensa er grensa, ikke anbefalt fart. 1
The Crusher Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner latias for når det er sol, og tørr vei, så er det ingen vits å ligge langt under fartsgrensa.. Man skal kjøre etter forholdene ja, men når forholdene er knall, så trenger man ikke å ligge under... Men jaja, er ikke alle de gamle folka som vet hva å gire til 2. gir er...
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Banner Joey fordi første gir skal kun brukes til å få bilen i gang. Det er umulig å kjøre i 50 km/t i første gir. 1
The Crusher Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner latias for alle biler er forskjellige. Våres klarer 60 i første
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner Joey fordi hva slags bil kan kjøre i 60 på 1. gir?
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Banner kamii fordi automat. Banner kjæresten min! 1
felicity Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Banner kjæresten min fordi de 1200 kilometerne mellom oss dreper meg. 1
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Skrevet 20. juli 2011 Banner Vida fordi jeg tenker på distansen hele tida. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå