Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Latias fordi middagen var kjempekoselig. Fikk besøk av to søskenbarn jeg ikke rakk å se mens jeg var i Oslo, men de rakk ikke annet enn å spise opp før de skulle videre nordover. Familien min er alltid så travel. :(

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Latias fordi jeg kan sverge på at jeg har vært der hvertfall 200 ganger. Det er helt nydelig der, så du er nødt til å bli med neste gang. :love:

Åh, jeg hadde verdens kjekkeste gymlærer i fjor. Holdt på å krepere da han gikk ut i pappa-permisjon. :ohmy:

Oi, det var usaklig, du. :p

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi jeg er med neste gang. Nord-Norge har fristet meg helt siden jeg fant ut at du bodde der. :love:

Du holdt på å krepere fordi han skulle bli far? Du holdt på å krepere fordi han allerede var opptatt med en annen? :ohmy:

:p

• Liker 1
Skrevet

Banner Melissa fordi han sa ved skoleslutt at han skulle fortsette å ha den bråkete klassen vår kommende år også, følg litt med. Egentlig håper jeg litt at du blir overført til en annen klasse, synes han virker å være litt i overkant glad i deg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Latias fordi det er tabu å nevne elevrådet i sommerferien. :ohmy:

Aldri mer elevråd på meg. :nei:

Banner Dermuszdel fordi var nå dere så bråkete, da? :hmm:

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet

Banner Dermus fordi jeg nekter å tro at du ikke fortsatt er det. :p

Banner Vida fordi beklager. Elevrå... erhm, de greiene der kan dra dit pepperen gror! :ohmy:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...