Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner Latias fordi helt alvorlig, nå mistet jeg faktisk balansen. Og det skal godt gjøres når jeg ligger innerst i en dobbeltseng med gulvet to meter unna meg. :ohmy:

Du er helt rå. :love:

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi da er jeg vel ikke bra nok for deg, da. Hvis du ikke vil ha meg går jeg like gjerne og dør. Livet mitt har ikke mening lenger.

Farvel.

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi da så. Jeg elsker deg også. Jeg mener det. :love:

Bor og bor. Jeg ser dem ganske så sjeldent, selv om vi bor i samme hus. :p

• Liker 1
Skrevet (endret)

:love:

Banner Latias fordi stakkars foreldrene dine som nesten aldri får se deg. :cry:

Edit: Blir du med å ta den kald dusj etter den brennheite flyturen? :innocent:

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi det er deres valg, ikke min feil at begge jobber så mye. :p

Jeg er helt klart med, kjære. Vi trenger å få vasket oss. :whistle:

:love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Tsjuden fordi jeg venter på at Muse skal komme ut med ny plate. Til da nekter jeg av prinsipp å kjøpe musikk (det er derfor man har Spotify, liksom).

Banner Latias fordi jeg beklager virkelig at jeg ble så lenge. Jeg tenkte jeg skulle våge meg ut i regnværet for å kjøpe en ananas til frokost i morgen, også kom jeg plutselig over yndlingssjokoladen til mormor, og da fant jeg ut at jeg kunne kjøpe den til henne som et påskudd for å ta en tur innom og fortelle at jeg er trygt tilbake fra hovedstaden. Men jeg lover at jeg har skyndtet meg veldig for å komme hjem til deg. :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi jeg skal ikke legge skjul på at jeg likte Muse litt bedre etter at du skiftet profilbilde. :blush:

Og stfu, slutt å beklage deg. Snart blir jeg sur på deg på ekte. :mad:

Ananas til frokost? Visste du hadde en sunn livsstil, men såpass sunn? Wow, imponerende! Bestemoren din er heldig som har et så herlig barnebarn! Og du trengte da ikke å skynde deg, du vet du kan være borte så lenge du måtte ønske. :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...