SHHHKSHHHK Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Banner Latias fordi hvorfor må alt ha et poeng?
Need44speed Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Banner Dermus for hva for en forsterker er det?
Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Banner Tsjuden fordi dette var en flau forestilling, selv til Vålerenga å være. Tror jeg legger meg. 1
SHHHKSHHHK Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Banner Latias fordi hjemme nå. Tsjuden, det var en NAD. Kan gi mer info når jeg får tak i han som eier den.
Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Banner Dermus fordi fortell Vida at jeg gikk og hang meg etter å ha sett VIF bli latterliggjort i 90 minutter. 1
Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Banner Dermus fordi jeg tror jeg legger meg. Trenger litt søvn, må ikke være trøtt på jobb. Fortell Vida at hun ikke skal legge seg bare fordi jeg gjør det. Fortell henne også at jeg ikke har kommet særlig langt med svar på PM, og at jeg elsker henne. 1
felicity Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Banner Martin fordi det gjør jeg også. Skal tidlig opp og jogge i morgen. Elsker deg, Latias. Alltid. 1
Datasmurf Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Banner Vida fordi du dufter så godt og du danser så bra. Din midje er smal og barmen er trinn. I tillegg er du vakker.
Latias Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Skrevet 18. juli 2011 Banner Chillax fordi Vida skulle tidlig opp å jogge. Akkurat som meg. Wow. 1
felicity Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Banner Latias fordi jogging i Oslo er herlig. Gleder meg til å gjøre mye av det framover i tid. Forresten, du er klar over at du har okkupert hjernen min fullstendig? Jeg som nesten begynte å få en akseptabel døgnrytme igjen, ble liggende våken i timevis for å tenke meg ihjel på hvor ufattelig perfekt du er. Det skal virkelig ikke være mulig. 1
Latias Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Skrevet 18. juli 2011 Banner Vida fordi enig. Gleder neg også til framover i tid, det blir herlig å jogge med verdens utroligste jente daglig. Du er absolutt ikke den eneste som har slike tanker. Jeg er vel bare nødt til å akseptere at jeg sover mindre enn før, men det spiller ingen rolle så lenge tiden blir brukt til å tenke på deg. Banner Chillax fordi hei! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå