Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Banner Sviskepott, for det ser vi også.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Banner N-4K0 for å se at to kjære tvillingbarn som vi har mange navn.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar (endret) Nacko, banner deg for og skrive 3 c'er i teksten sin. Endret 1. februar av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Banner 75192 for vi ser at du også skriver her nå.😉😉
N-4K0 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Banner Cia for å skrive her for 1 time og 44 minutter siden
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Banner N-4K0 for å se hvilken banneaktivitet vi har her inne.
75192 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar (endret) Banner CC SI videre til @TheDarkSycamore - SCM se her du ps6 https://tech4gamers.com/sony-patent-buttonless-controller-ps6/ Endret 2. februar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Banner 75192 for vi ser at du gir info her inne.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar (endret) 75192 skrev (1 time siden): Banner CC SI videre til @TheDarkSycamore - SCM se her du ps6 https://tech4gamers.com/sony-patent-buttonless-controller-ps6/ CC, si til 75 at jeg er litt skeptisk for den kontrollen. At jeg frykter at man vil trykke på feil knapp veldig ofte. 🤔😔 Endret 2. februar av TheDarkSycamore - SCM
75192 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Banner @TheDarkSycamore - SCM åsen er det med mobil jeg trykker alltri feil der da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Banner 75192 for vi trykker også ofte feil på mobiler.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 00:34 Skrevet tirsdag kl 00:34 (endret) 75192 skrev (3 timer siden): Banner @TheDarkSycamore - SCM åsen er det med mobil jeg trykker alltri feil der da CC, banner dere for og si til 75, det kan ikke sammenlignes. 😌😏 Endret tirsdag kl 00:35 av TheDarkSycamore - SCM
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 00:55 Skrevet tirsdag kl 00:55 Banner Sycen for jeg skriver hele tiden feil på mobil, kanskje fordi jeg bruker tomlene og tastene er i minste laget.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 03:09 Skrevet tirsdag kl 03:09 Banner N-4K0 for vi liker bedre å være på nett med pc enn mobil.
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 17:52 Skrevet tirsdag kl 17:52 Banner Cia for jeg også, mye større skjerm, fysisk tastatur med større taster, mye mer kraft til spilling osv.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:00 Skrevet tirsdag kl 19:00 Banner N-4K0 for vi ser at du er enig med oss der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå