Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Banner N-4K0 for vi håper du har hatt en fin og god kveld.
N-4K0 Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Banner Cia for den var grei nok, håper dere får en fin kveld
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Banner N-4K0 for vi Takker og Bukker og Neier for det.🙇♂️🙇♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Banner N-4K0 for vi bekrefter at det stemmer.
Sviskepott Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Banner C&C for jeg lurer på hvor mange stemmer en må ha for å virkelig kunne si at det stemmer? 1
N-4K0 Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Banner Pott for jeg stemmer for minst to, siden stemmer er flertallsformen av stemme og flertall indikerer minst to
75192 Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar (endret) Banner @N-4K0 Nothin to lose catman Endret 26. januar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Banner 75192 for vi håper at du har en fin og god natt.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar Banner N-4K0 for vi gleder oss også til våren.
75192 Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Banner CC VINTEREN er aller best null insekter da, ikke hersen flue de ta sånn spray med sånn herlig gass ta en laiter å hold for spray å stek de hersen fluene, god da liker jeg våren bedre best hurRa er grunnen 👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 da😀😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Banner 75192 vi liker ikke vinteren, vi vil ha våren.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar CC, banner dere for og se at 75 er en fluemorder. 🥴🥴😜😝
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Banner TheDarkSycamore - SCM for vi så akkurat det.😉😉
Sviskepott Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Jeg tar knekken på insekter med noe som har elektriskitet i seg og om de først blir fanget der, så knitrer det stygt og de flakser sitt siste flaks og det er uflaks for dem, men ok for meg.
75192 Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Banner @Sviskepott kill em all master of puppets Metallica 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå