Sviskepott Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Da må jeg visst banne de steikvarme ballene til forrige taler, for der er det visst fare på ferde. 😨
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Banner Sviskepott for vi håper du har en flott lørdag.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Banner Cia for jeg flotter også at Pott lør en håp hardag... nei, der fikk jeg alfabetkrøll 😵 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Banner N-4K0 for vi opplever også at det krøller seg for oss til tider.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Banner N-4K0 for det sier vi oss enige i.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Nacko, banner deg for og snakke om krøll i hjernen. 🥴🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Banner TheDarkSycamore - SCM for vi gleder oss til søndagsstreamen din i kveld.🎮🎮🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Banner N-4K0 for det skal ikke vi.
N-4K0 Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Banner Cia for jeg har været ute med min automobil og nu konsumerer jeg restene av gårsdagens take away-pizza 😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Nacko, banner deg for og si videre til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sånn at de igjen kan si videre til deg igjen. Sånn at du kan si enda en gang til CC, sånn at de igjen kan si videre til @TheDarkSycamore - SCM, sånn at jeg kan si videre til deg atter en gang sånn at du igjen kan si videre til CC enda en gang. Sånn at dem kan si videre til deg igjen igjen, sånn at du igjen kan si videre til CC atter atter atter en gang til deg atter atter atter gang sånn at du kan si videre til CC atter atter atter atter til @Sviskepott som kan si videre til @75192. 🙃🙂 Sjekk dette: 2
Sviskepott Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Banner TDS med stor glede, for det der var et kjempekult bilde og jeg elsker LEGO! Sånn ere`bare!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Banner 75192 for vi ser at du poster masse flotte bilder her.♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Sviskepott skrev (1 time siden): Banner TDS med stor glede, for det der var et kjempekult bilde og jeg elsker LEGO! Sånn ere`bare! Det er ikke et bilde. Det er en YT-video, fjompen. 🤔🥴 Tilbake til leken: @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), banner dere for og nevne om bildene til 75.
75192 Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Banner @TheDarkSycamore - SCM for jeg blir kalt fjompen da 😖😖😖😖
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar 75, banner deg for å mene at jeg kalte ham for fjompen, når jeg faktisk kalte @Sviskepott for fjompen. 🤔😌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå