Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste i går om trener som ble drept av sin egen favoritthval i usa under oppvisning. 
Så fryktelig på alle vis. Slipp dyrene fri!!! Jeg skal aldri gå på slik "underholdning". 

Skrevet (endret)

Banner Pott for å glemme å banne, og jeg er enig, fælt for de som bevitnet det og for de etterlatte.

Jeg er for dyrehabitat og lignende så lenge det er for dyrenes beste, og dyreparker er greit så lenge dyrene har nok av plass til å leve på og ting å ta seg til så de ikke lever et liv i kjedsomhet, men ting som går mer i retning fangenskap er jeg imot.

Endret av N-4K0
Skrevet

Banner Cia for ja, jo, jeg er enig når det kommer til fangenskap og sånt, jeg syns bare det er greit med dyrehabitater som har som formål å f.eks. hjelpe truede dyrearter med å vokse i antall igjen o.l. :) 

Skrevet

Banner cc trist drepe dyr, men hvis dyret angriper deg oss du da ok drepev dyret, da jeg sier kill kill exe en vil ulv går angrep på deg da,  forsvar deg da en ulve type som er ut død for altid husker ikke navnet eneste den var rååååå stygg:cry:  noe med tamsk eller der....

Skrevet

Banner Cia for reservater mener jeg er mer enn store nok til at det ikke kan kalles fangenskap, som i hvertfall jeg ser på som begrenset med plass, men uansett, la oss snakke om bedre ting :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...