Sviskepott Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Heftige saker som jeg bare må banne @75192 litt for å være så vennlig å dele med meg. Takk.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Banner Sviskepott for vi liker godt de flotte bildene som 75192 deler med oss her inne.
75192 Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar (endret) Banner CC det bilde dere mener CC Endret 18. januar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Banner 75192, vi ser at du poster kule bilder her.😎😎🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar CC, banner dere for de har kanskje sett meg streame igår. 🤔🤔
Sviskepott Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Banner TDS for å håpe at C&C har sett på streamingen i går.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Banner Sviskepott. vi kan si at det stemmer.🎮🎮🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Banner N-4K0 for vi følger strømmen. 1
N-4K0 Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Banner Cia for bare pass på så dere ikke blir skylt på havet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Banner N-4K0 for da må vi ha med oss en fiskebåt og fiskeutstyr.
Sviskepott Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Banner C&C for ja det å sitte i en fiskebåt og fange fisk, det liker jeg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Banner Sviskepott, for vi er så enige, det er livet. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Banner 75192 for de filmene har vi sett.🦈🦈😱😱📽️📽️
Sviskepott Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Banner C&C for haisommer er en skummel film å se spesielt når det blir badetemperatur i vannet. Hjelper ikke at det er et innlandsvann, for haiene er helt sikkert der også. Ferskvannshai!
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar (endret) Skvis, banner deg for og være redd for haier. Enig at de kan være skremmende. For meg personlig er dem både skremmende og fasinerende på samme tid. 😱🤩 Funn facts: De fleste haier blir født som kanibaler. Haier flest føder faktisk kun 1 til 2 haibaby uavhengig om det er kull eller ikke. De kjemper for livet inni morens mage, de spiser hver andre til det er kun en eller to hai igjen. Endret 20. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ser at du poster interessante fakta om haier her.🦈🦈🥰🥰 1 1
N-4K0 Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Banner Cia for det står på Wikipedia at haier lever i verdenshavene, så jeg tviler på at de finnes i ferskvann og innsjøer Kanskje det finnes en liten risiko for at en hai kan forville seg inn i en innsjø via en elv, men jeg tror ikke det er noen stor sjanse for det. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå