Sviskepott Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Jeg snakker nu om TDS og banner ham i samme slengen for det fikk jeg lyst til en gang til bare fordi det er torsdag!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Banner Sviskepott for vi setter stor pris på alle våre forumvenner her.🤗🤗 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Banner N-4K0 for vi tenker at du har noen fredagsplaner i morgen.
N-4K0 Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner Cia for å gjette riktig, jeg skal nemlig på kino 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner N-4K0 for å gå på kino, hvor vi ikke har vært siden vi var 12 år gamle.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner N-4K0 for vi har aldri tenkt på kino de siste årene.
N-4K0 Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner Cia for jeg praktisk talt lever på nett, men jeg kunne aldri tenkt meg å leve uten film, inkl. kino hvor jeg stort sett ser nye filmer, eller uten tv selv om det blir veldig lite brukt.
Sviskepott Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner N-4 som den filmslukeren han er, men jeg må si at film er ofte best på kino med lyd nok og digert lerret ...men kun hvis jeg kunne ha vært den eneste seeren i salen og jeg kunne ha sittet/ligget i en stressless m. popkorn. 😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner Sviskepott for vi liker teater bedre enn kino.
75192 Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar (endret) Banner Lunciaran Lunciara der var de over her gidt 😁😁 Endret 16. januar av 75192
Sviskepott Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner 75192 for han begynner nesten å snakke italiensk nå tror jeg. 😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner Sviskepott, for det tror vi også.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Banner 75192 for vi tenker at det holder litt med de navnene nå, det kan bli litt mye.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar CC, banner dere for og trimme nakkemusklene sine.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar 75, banner deg for og trimme tungemuskelen sin. 🥴🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå