Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Cia for jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg vil rangere vår, sommer og høst siden jeg liker elementer av alle tre, men vinter er definitivt sist.

@Sviskepott De kan så gjerne få være vårens spedeste start, frøken Solstråle :D 

• Liker 1
Skrevet
Sviskepott skrev (45 minutter siden):

Banner Tallmannen for å bedrive vold på sin pc på groveste vis. 🤯 Må ikke slå på pc`n.

banner @Sviskepott har du spillet Half life 2 :thumbs:

Skrevet
75192 skrev (1 time siden):

banner @Sviskepott har du spillet  :thumbs:

Banner @75192 for selvsagt har jeg ikke det!  Altfor voldelig og muligens skummelt for meg, men jeg sjekket en liten snutt på youtube av det du har snakket om før her...derfor sier jeg 100% neitakk. Reddepott syns det blir for sterkt, mørkt og dystert altså. Lykke til. :( 

Skrevet
Sviskepott skrev (4 timer siden):

Banner @75192 for selvsagt har jeg ikke det!  Altfor voldelig og muligens skummelt for meg, men jeg sjekket en liten snutt på youtube av det du har snakket om før her...derfor sier jeg 100% neitakk. Reddepott syns det blir for sterkt, mørkt og dystert altså. Lykke til. :( 

Hvil du ha voldelig brutal blodig å råått første spillet i den serien fikk foreldrene til reagere klikke fullstendig da, 1993 kom ut spillet heter DOOM DET MÅ DU SE 

Skrevet (endret)
Sviskepott skrev (12 timer siden):

75192 skrev (7 timer siden):

Hvil du ha voldelig brutal blodig å råått første spillet i den serien fikk foreldrene til reagere klikke fullstendig da, 1993 kom ut spillet heter DOOM DET MÅ DU SE 

Og ikke minst, Agony, Scorn og Silent Hill f er de mest groteske spillene man kan finne i nyere tid. Også kommer det nye spill om ikke så lenge som også er i samme gate. Jah, 75 har rett, Doom er også veldig voldelig og skikkelig blodig. 🤗😊 Men uansett, smaken er som bakeren. Det går helt fint @Sviskepott🙂😃🙃

Tilbake til leken:

N-4K0 skrev (1 time siden):

Banner Cia for de nyeste emojiene vises annerledes i Windows 11 og jeg skulle gjerne hatt W10-versjonen, men akk.

Nack, banner deg for og snakke om emojier nå.

Endret av TheDarkSycamore - SCM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...