Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner 75192, det er vi helt enige i.♥️♥️
N-4K0 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Banner Cia for jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg vil rangere vår, sommer og høst siden jeg liker elementer av alle tre, men vinter er definitivt sist. @Sviskepott De kan så gjerne få være vårens spedeste start, frøken Solstråle 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Nack, banner deg for og døpe Skvis for solstråle. 🥴🥴 1
Sviskepott Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Banner Tallmannen for å bedrive vold på sin pc på groveste vis. 🤯 Må ikke slå på pc`n.
75192 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Sviskepott skrev (45 minutter siden): Banner Tallmannen for å bedrive vold på sin pc på groveste vis. 🤯 Må ikke slå på pc`n. banner @Sviskepott har du spillet Half life 2
Sviskepott Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar 75192 skrev (1 time siden): banner @Sviskepott har du spillet Banner @75192 for selvsagt har jeg ikke det! Altfor voldelig og muligens skummelt for meg, men jeg sjekket en liten snutt på youtube av det du har snakket om før her...derfor sier jeg 100% neitakk. Reddepott syns det blir for sterkt, mørkt og dystert altså. Lykke til.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Banner Sviskepott for vi håper at du har en fin og god dag.🥰🥰 1
75192 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Sviskepott skrev (4 timer siden): Banner @75192 for selvsagt har jeg ikke det! Altfor voldelig og muligens skummelt for meg, men jeg sjekket en liten snutt på youtube av det du har snakket om før her...derfor sier jeg 100% neitakk. Reddepott syns det blir for sterkt, mørkt og dystert altså. Lykke til. Hvil du ha voldelig brutal blodig å råått første spillet i den serien fikk foreldrene til reagere klikke fullstendig da, 1993 kom ut spillet heter DOOM DET MÅ DU SE
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Banner 75192 for vi ser at du hopper over oss her.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Banner 75192 for vi sier at det går greit.
N-4K0 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Banner Cia for de nyeste emojiene vises annerledes i Windows 11 og jeg skulle gjerne hatt W10-versjonen, men akk.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar (endret) Sviskepott skrev (12 timer siden): Banner @75192 for selvsagt har jeg ikke det! Altfor voldelig og muligens skummelt for meg, men jeg sjekket en liten snutt på youtube av det du har snakket om før her...derfor sier jeg 100% neitakk. Reddepott syns det blir for sterkt, mørkt og dystert altså. Lykke til. 75192 skrev (7 timer siden): Hvil du ha voldelig brutal blodig å råått første spillet i den serien fikk foreldrene til reagere klikke fullstendig da, 1993 kom ut spillet heter DOOM DET MÅ DU SE Og ikke minst, Agony, Scorn og Silent Hill f er de mest groteske spillene man kan finne i nyere tid. Også kommer det nye spill om ikke så lenge som også er i samme gate. Jah, 75 har rett, Doom er også veldig voldelig og skikkelig blodig. 🤗😊 Men uansett, smaken er som bakeren. Det går helt fint @Sviskepott. 🙂😃🙃 Tilbake til leken: N-4K0 skrev (1 time siden): Banner Cia for de nyeste emojiene vises annerledes i Windows 11 og jeg skulle gjerne hatt W10-versjonen, men akk. Nack, banner deg for og snakke om emojier nå. Endret 14. januar av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Banner N-4K0 for vi fjaser også her inne.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ser at du ikke geiper her.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå