Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner Sviskepott for vi ønsker deg en fin og god natt.🥰🥰 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar CC, banner dere for og ønske Skvise en fin natt. 1
Sviskepott Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Banner N-4K0 for å more seg med å sviskeskvise seg inn i samtalen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Banner Sviskepott for vi ser at det sviskeskvises i samtaler her.😉😉 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Banner Sviskepott for vi har irske falkeblikk.🍀🍀☘️☘️🦅🦅 2
75192 Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de har ikke briller
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Banner 75192 for det stemmer det har vi ikke.👨🦰👩🦰 1
N-4K0 Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Banner Cia for have you not brills? Sviskepott skrev (7 timer siden): Banner C&C som har r*****syn og ser alle ting her. 🤣 Jeg vet ei om De spøker, men jeg vil hjelpsomt legge til at det jeg formoder at De mener, skrives røntgen, det De skrev fremstår litt, ehm... suspekt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Banner N-4K0 for vi håper at du har en fin og god helg. 1
Sviskepott Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar (endret) Tihi...jeg spøker litt innimmellom. 😉 Forsøkte å snakke like pent som en viss en, vettu. lol og lol og lol! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Banner N-4K0 for vi håper at du har en fin og god helg. Banner C&C for jeg håper akkurat det samme som dere to. Endret 10. januar av Sviskepott
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Skvise, banner deg for og sitere to brukere her inne.
Sviskepott Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Banner TDS for atte jeg snakket bare litt med meg selv først der og så siterte jeg rette brukere. 😰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Banner Sviskepott for vi tenker at det kan være lurt å snakke med seg selv av og til, for da får man ofte det rette svaret man leter etter. 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Banner TheDarkSycamore - SCM for vi har lov å dobbeltnikke vi som er tvillinger.😉😉 1
Sviskepott Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Banner C&C som nikker og jeg nikker også og gir dem støtte.
N-4K0 Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Banner frøken Pott for Cia bedriver nikknakk og snikksnakk 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Banner N-4K0 for vi ser at du verken bedriver nikknakk eller snikksnakk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå