Hydrium Skrevet lørdag kl 04:33 Skrevet lørdag kl 04:33 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner TheDarkSycamore - SCM for vi lørdagsmorgenbanner deg nå. Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), fordi det er IKKE er mulig å morgenbanne noen før klokka fem, da er det natt 😛 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 06:08 Skrevet lørdag kl 06:08 Godmorgenbanner @Hydrium blidt og forteller at det er jeg litt uenig i; om våren synger fuglene når de står opp i tre-firetiden og da er det morgen. Ingenting endres selv om det er mørkt ute. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 06:58 Skrevet lørdag kl 06:58 Skvis, banner deg for og blande fuglene inni dette. 🥴🥴🥴 1 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 08:26 Skrevet lørdag kl 08:26 Banner @TheDarkSycamore - SCM han er på klagehumør i dag he he er ikke sint nå da 👍👍🥳🥳 1 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 08:46 Skrevet lørdag kl 08:46 🤡 Klovnebanner @MR SPEED som sprer glede og tommeltotter i tråden. Det kan en aldri få for mye av. Ha en bra lørdag! 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 12:39 Skrevet lørdag kl 12:39 Takkebanner @MR SPEED så meget for alle hjertene og gode ord. Så rødmer jeg kledelig når ingen ser meg. 😳 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 12:47 Skrevet lørdag kl 12:47 Sviskepott skrev (7 minutter siden): Takkebanner @MR SPEED så meget for alle hjertene og gode ord. Så rødmer jeg kledelig når ingen ser meg. 😳 Banner @Sviskepott ta bilde så kan vi see søt å pen du er ❤️❤️ 1 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 12:48 Skrevet lørdag kl 12:48 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Banner @Sviskepott ta bilde så kan vi see søt å pen du er ❤️❤️ Smiskebanner @MR SPEED ...for ingen er så søt som han...det er helt umulig! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 13:06 Skrevet lørdag kl 13:06 Banner Sviskepott for vi ser at noen sier her oppe at man ikke kan morgenbanne før klokken 05.00. Men vi spiser frokost klokken 04.00. Så det er morgen for oss. 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 14:10 Skrevet lørdag kl 14:10 Enigbanner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for det er vi helt enige i. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:34 Skrevet lørdag kl 17:34 Banner Sviskepott, for vi ser at du enighetsbanner oss her. Da enighetsbanner vi deg tilbake. 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 23:34 Skrevet lørdag kl 23:34 Nattbanner C&C i all vår enighet her inne. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:42 Skrevet i går, 01:42 Banner Sviskepott, for vi nattbanner deg tilbake du vår gode venn.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Takkebanner C&C& som er mine gode venner i stereo hver dag! 1
N-4K0 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner Pott for å sette Cia i stereo, som faktisk passer bra siden de er to i én 1
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner @N-4K0 han ho vi oss kødder med @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) da 😁😁 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner MR SPEED for vi ser på det som å bli kalt for Stereotvillingene som et skikkelig fint kompliment.😉😉 1
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kaler dere CC jeg 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Banner MR SPEED for det liker vi også.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå