Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner SprengeMobil for vi likte den grønne kulien best da vi var barn.
Sviskepott Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner C&C bare for å ha gjort det, for jeg har aldri smakt "Kuli". Gikk jeg glipp av en godsak der? 1
75192 Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober bannefri kommentar må Skal forklare sinnet mere fortere sint nå,😢 vet det er min kroniske angst som gjør det. Angsten har snudd opp ned på sove problemer alvolige var våken i 48 timmer i et ufrivilig det var ca fra mandag nå sove ikke en dritt i natt er liv redd anfall blir fortere sint vis det skjer da håper jeg ikke klikker å blir fly forbannet 👎👎 noe annet bruker hodelykt på natta den jeg har blir fort brukt opp ja vet kan være møkka lykt skal ha den natt exe see etter mobilen power bank lese briller da er bekmørkt der sover ja ja nei ikke sover Trur ikke er 5000 lumen 👎👎 https://cdon.no/produkt/profesjonell-led-hodelykt-5000-lumen-multifunksjonell-og-oppladbar-c265429fd6015ef5/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=20560961709&gbraid=0AAAAAD8bzRqW8eKHsbe8GgPzKfD1SdeU0&gclid=EAIaIQobChMI-t2ksuqlkAMVs2SRBR35aRCsEAQYCCABEgJUbfD_BwE Kommer ikke før ca 1 januar 2006 men måtte ha den ☺️ kjøpte den i går https://www.lego.com/nb-no/product/time-machine-from-back-to-the-future-77256 1 1 1
Sviskepott Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Jeg banner vennlig MR SPEED og tenker at det er bra at du sier hvordan det står til, så blir ingen av oss sinte/irriterte om du skulle eksplodere uten at du egentlig mener det. ❤️ Tålmodighet og forståelse er bra. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober (endret) Sviskepott skrev (6 minutter siden): Jeg banner vennlig MR SPEED og tenker at det er bra at du sier hvordan det står til, så blir ingen av oss sinte/irriterte om du skulle eksplodere uten at du egentlig mener det. ❤️ Tålmodighet og forståelse er bra. Skvis, banner deg for også begynner og bli kjent med Mr-$. Det er sant, jo mer man kjenner en person så blir det også lettere og forstå årsaken til dens attferd og dens utfordringer. 🙂🙃 Endret 15. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner TheDarkSycamore - SCM for det er vi helt enige i. 1
75192 Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner @Sviskepott takk dere @TheDarkSycamore - SCM @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner Sviskepott, for vi synes at du og alle våre forumvenner er snille og gode.♥️♥️ 1
75192 Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner CC sorry er ingen i forumet eller norge jeg ønsker gifte meg med 😘men jordan katie prise 😍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner MR SPEED for vi vet.😉😉
N-4K0 Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner Cia for jeg husker ikke om jeg har smakt Kuli, men jeg har derimot nostalgi rundt den tidligere kartongdrikken Kjeft! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner N-4K0 vi har bare hørt om leskedrikken kjeft, men vi har aldri smakt den.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober CC, banner dere for og ikke vært borti drikken kjeft. Jeg husker den leskedrikken også. 🤗🤨 1
SprengeMobil Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Banner TheDark for jeg har heller ikke smakt Kjeft. Da kan jeg og Ciaran og Ciara reise tilbake til sent 80-tall med Kvanterattet. 1 1
N-4K0 Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Banner Spre for jeg husker én Kjeft som jeg mener hadde colasmak, kanskje jeg husker feil 🤔 Spoiler Jeg husker den guloransje boksen, men husket visst feil smak. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober (endret) Banner N-4K0 for vi synes at de der ser gode ut.😋😋 Endret 16. oktober av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Sviskepott Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Banner C&C for jeg undres på hva noen hadde i tankene med det designet av "kjeft"? Knallharde murstein i en vegg og så får en KJEFT attpåtil. 😕 Snodig. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Skvis, banner deg for det er alltids noe som skjer livet. 😌😏 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå