Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bannefri kommentar må Skal forklare sinnet mere fortere sint nå,😢 vet det er min kroniske angst som gjør det. Angsten har snudd opp ned på sove problemer alvolige var våken i 48 timmer i et ufrivilig det var ca fra mandag nå sove ikke en dritt i natt er liv redd anfall blir fortere sint vis det skjer da håper jeg ikke klikker å blir fly forbannet 👎👎

noe annet bruker hodelykt på natta den jeg har blir fort brukt opp

ja vet kan være møkka lykt skal ha den natt exe see etter mobilen power bank lese briller da er bekmørkt der sover ja ja nei ikke sover

Trur ikke er 5000 lumen 👎👎

https://cdon.no/produkt/profesjonell-led-hodelykt-5000-lumen-multifunksjonell-og-oppladbar-c265429fd6015ef5/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=20560961709&gbraid=0AAAAAD8bzRqW8eKHsbe8GgPzKfD1SdeU0&gclid=EAIaIQobChMI-t2ksuqlkAMVs2SRBR35aRCsEAQYCCABEgJUbfD_BwE

Kommer ikke før ca 1  januar 2006 men måtte ha den ☺️ kjøpte den i går

https://www.lego.com/nb-no/product/time-machine-from-back-to-the-future-77256

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg banner vennlig MR SPEED og tenker at det er bra at du sier hvordan det står til, så blir ingen av oss
sinte/irriterte om du skulle eksplodere uten at du egentlig mener det. ❤️ Tålmodighet og forståelse er bra. :) 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Sviskepott skrev (6 minutter siden):

Jeg banner vennlig MR SPEED og tenker at det er bra at du sier hvordan det står til, så blir ingen av oss
sinte/irriterte om du skulle eksplodere uten at du egentlig mener det. ❤️ Tålmodighet og forståelse er bra. :) 

Skvis, banner deg for også begynner og bli kjent med Mr-$. Det er sant, jo mer man kjenner en person så blir det også lettere og forstå årsaken til dens attferd og dens utfordringer. 🙂🙃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner Cia for jeg husker ikke om jeg har smakt Kuli, men jeg har derimot nostalgi rundt den tidligere kartongdrikken Kjeft!

• Hjerte 1
Skrevet

Banner Spre for jeg husker én Kjeft som jeg mener hadde colasmak, kanskje jeg husker feil 🤔

Spoiler

Jeg husker den guloransje boksen, men husket visst feil smak.

14 godteri vi savner hver eneste dag

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner C&C for jeg undres på hva noen hadde i tankene med det designet av "kjeft"?
Knallharde murstein i en vegg og så får en KJEFT attpåtil. 😕 Snodig.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...