Sviskepott Skrevet i går, 15:51 Skrevet i går, 15:51 Banner forskrekket C&C får å avsløre at noen har avslørt en avsløring!?! 🤯 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:39 Skrevet i går, 16:39 Banner Sviskepott for vi bare tøyset litt her i sted.😉😉 1
Sviskepott Skrevet i går, 18:45 Skrevet i går, 18:45 Banner C&C som tøyser og tuller litt hver eneste dag. Akkurat som meg det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:49 Skrevet i går, 18:49 Banner Sviskepott, for vi synes at det er viktig å tøyse og tulle litt hver dag. 1
Sviskepott Skrevet i går, 18:51 Skrevet i går, 18:51 Enighetsbanner C&C for vi har en god del til felles! 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:56 Skrevet i går, 18:56 Banner Sviskepott for vi roper hurra hurra for det. 2
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nattabanner C&C for jeg ønsker dere en god kveld og natt videre. Skal se litt tv før senga mi roper. Natta til alle andre som av sine egne grunner ikke er her i kveld. ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner Sviskepott for vi ønsker deg en fin og god natt.🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden CC, banner dere for og ha rigget min Major Terning. Siden den har ikke valgt @MR SPEED sitt valg tre ganger på rad nå. 🥴🥴🤪😜 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at vi brukte vår irske sjarm på Hans Eksellense Lord Terning.👨🦰👩🦰🍀🍀☘️☘️🎲🎲😉😉 1
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner Cia for å introdusere en ny adelsmann i bannetråden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner N-4K0 for det stemmer, og vi tenker at du må bukke for den nye adelsmannen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner MR SPEED for vi tenker at du har rett der. 1 1
SprengeMobil Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner CIaran og Ciara for å gi MR SPEED en fulltreffer. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner SprengeMobil for vi kan bekrefte at det stemmer. 1 1
SprengeMobil Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Banner Ciaran og Ciara for å også gi meg en fulltreffer. Takker og bukker og neier! Dermed to fulltreffere fra dere to ikveld. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Banner SprengeMobil for vi er glade for å kunne gi fulltreffere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå