Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for vi vet om den valgomaten men vi har ikke prøvd den.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for vi vet om den valgomaten men vi har ikke prøvd den. CC, banner dere for den er veldig lett og bruke. Jeg liker NRK sin valgomat bedre en de andre. Der får man så hva partiene støtter. 😃 Endret 18 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for vi lurer på om du er fornøyd med resultatet av valget??😊😊☺️☺️
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner de undersøkende vennene våre C&C for å være valgnysgjerrige? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner Sviskepott, for vi var litt nysgjerrige.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Banner Sviskepott, for vi var litt nysgjerrige.😉😉 CC, banner dere for, det er en start. 🤗🤗 Jeg stemte blankt første gang jeg stemte. 😏😏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå