MR SPEED Skrevet fredag kl 18:27 Skrevet fredag kl 18:27 Banner @SprengeMobil selv for han nå lider i varmen….. nå er bare dessverre 28 varmegrader da 😢😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:30 Skrevet fredag kl 18:30 Banner MR SPEED for vi liker ikke varme.🥵🥵👎👎
SprengeMobil Skrevet fredag kl 22:14 Skrevet fredag kl 22:14 Banner Ciaran og Ciara for jeg lider ikke av varmen her oppe i nord. I morgen er den ordentlige sommervarmen i gang, med 24 grader på mandag! Drikk masse vann, spis masse is, som jeg skal gjøre! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:03 Skrevet i går, 00:03 Banner SprengeMobil for vi har begge to rødt hår og melkehvit hud, så vi tåler ikke sterk varme og mye sol. Da ser vi ut som to kokte hummere.🦞🦞
N-4K0 Skrevet i går, 00:34 Skrevet i går, 00:34 Banner Cia for jeg har hverken rødt hår eller blek hud, men jeg ser også ut som en (lettere) kokt hummer hvis jeg er mye ute i sola. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:09 Skrevet i går, 02:09 Banner N-4K0 for vi liker best å finne en skygge og ha noe kaldt å drikke når solen steiker.👨🦰👩🦰🥤🥤🧊🧊☀️☀️🌞🌞🥵🥵 1
N-4K0 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner Cia for der er jeg helt enig, steiksol = skygge og kald drikke. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner N-4K0 for å være enig med oss der.
N-4K0 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner Cia for å banne meg for å være enig, det fortjener et bann 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner N-4K0 for det synes vi også.
MR SPEED Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner @N-4K0 hva skal banne med for hm vet ikke ?????? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner MR SPEED for vi banner deg nå vi.😉😉
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner CC nå er jeg trøtt er sånn med litte cola 😢 1
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner Speed for jeg har tilfeldigvis drukket litt Cola uten sukker i kveld. Jeg skjønner ikke hvorfor de kuttet ut navnet Coca-Cola Zero i Norge og gikk over til Coca-Cola uten sukker, Cola Zero høres mye bedre og mer logisk ut. I det minste kunne de kalt det Coca-Cola Null hvis målet var at alle skulle forstå at det er sukkerfri uten å måtte forstå engelsk. Dessuten har jeg personlig alltid syntes (den norske?) Tab Xtra var den beste sukkerfrie colaen, men den døde dessverre ut. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner MR SPEED for vi kan ikke fordra sukkerfribrus.🤢🤢🤮🤮
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå