Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:39 Skrevet onsdag kl 22:39 Banner SprengeMobil for vi synes at vi bor i et dyrt land.
MR SPEED Skrevet onsdag kl 23:18 Skrevet onsdag kl 23:18 Banner CC fikke bare 13 beholdere å 6 av den andre THE BEATLES forblir i esken ene x4 👍❤️😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:15 Skrevet torsdag kl 02:15 Banner MR SPEED for vi Elsker dette Beatlesbildet Legopuslespillet der.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 10:35 Skrevet torsdag kl 10:35 Banner MR SPEED for vi sier Hallaien.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:01 Skrevet torsdag kl 17:01 Banner MR SPEED for vi ser at du snufser her.
MR SPEED Skrevet torsdag kl 18:04 Skrevet torsdag kl 18:04 Banner THE BEATLES yes er innfjesjon venter lommetørkler på døra 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:10 Skrevet torsdag kl 18:10 Banner MR SPEED for vi synes at forkjølelse er noen kjipe greier.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:27 Skrevet torsdag kl 21:27 Banner Cia for helt enig, men personlig syns jeg det verste er kombinasjonen hodepine og feber, som er det jeg stort sett får når jeg blir syk/dårlig. Det suger å ha bankende smerte i hodet og ikke orke annet enn å ligge under dyna mens man vekselvis fryser og svetter. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:32 Skrevet torsdag kl 22:32 Banner N-4K0 for vi er 100% enige den komboen hodepine og forkjølelse er helt jævlig.🤕🤕🤧🤧
MR SPEED Skrevet torsdag kl 22:33 Skrevet torsdag kl 22:33 Banner @N-4K0 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er ikke forkjølelse eller influensa det er være være er infeksjon 😢😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:44 Skrevet torsdag kl 22:44 Banner MR SPEED vi forstår, det høres skikkelig kjipt ut.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:46 Skrevet torsdag kl 22:46 Banner Cia for det er nesten enda verre å få hodepine og feber når det er sommer. 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 00:11 Skrevet fredag kl 00:11 Banner N-4K0 for jeg er helt enig med deg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:11 Skrevet fredag kl 02:11 Banner SprengeMobil for vi er 100% enige med deg og N-4K0. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 09:28 Skrevet fredag kl 09:28 Banner MR SPEED for vi banner favorittøstfoldingen vår tilbake.🥰🥰 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 18:18 Skrevet fredag kl 18:18 (endret) Banner Ciaran og Ciara for jeg banner dere tilbake. Endret fredag kl 18:18 av SprengeMobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:26 Skrevet fredag kl 18:26 Banner SprengeMobil for vi forumkompisbanner deg tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå