Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Ciaran og Ciara for å si, takker og bukker og neier fra forrige side! :thumbs: Jeg byttet profilbilde igår, etter at Nico Hülkenberg tok tredjeplass i Storbritannias Grand Prix på Silverstone søndag, og dette var hans første pallplass noensinne i Formel 1, etter 239 løp! :w00t: :thumbs: 

8801ebb4-d4ff-4252-981b-09ee509c0939.jpg.7056ef68f2905b97706b98588f23e46c.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Banner Ciaran og Ciara for jeg takker og bukker og neier! :thumbs: Lando Norris vant, foran teamkompis Oscar Piastri og Nico Hülkenberg, som kom på tredjeplass nevnt i forrige post. I tillegg til at Norris fikk seierstroféet, fikk han, Piastri, Hülkenberg og McLaren-representanten hver sine troféer i Lego. :thumbs: Dette ser ut som noe MR SPEED skulle sett, siden det er Lego. :thumbup: 

Endret av SprengeMobil
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner Sycen for å bli lenket til.

Jeg har sluttet å kjøpe Lego-sett, jeg prøver å kun kjøpe sett hvis det er noe jeg virkelig liker, for jeg har hverken plass til eller interesse av å ha en stor samling og det meste jeg har er i form av demonterte sett sortert etter typen deler.
Jeg kjøpte faktisk nylig et nytt sortimentsskrin for å ha deler i for å erstatte et annet som har litt for lite plass.

• Hjerte 1
Skrevet

Banner Sycen for det er en dyr hobby, dessverre, men ikke uten grunn.

Spoiler

Problemet er at Lego må bruke en del penger på utstyr som støpeformer o.l. for å lage nye deler, oppdatere gamle deler og mye annet og det er tross alt en bedrift med mange ansatte som skal lønnes.

"Klonemerker" aka. billige(re) etterligninger fra Kina etc. har stort sett brukt offisielle Lego-deler som mal til egne deler som kan lages mye billigere og selv om kvaliteten på klonemerker har økt i senere år, er det generelt sånn at the real deal er dyrt pga. kostnader til utstyr, utvikling, lønning av designere etc.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...