N-4K0 Skrevet tirsdag kl 22:23 Skrevet tirsdag kl 22:23 Banner Cia for å gjette korrekt at Sycen snakket íslenska frem til midnatt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:37 Skrevet tirsdag kl 23:37 Banner N-4K0 for vi tenkte det siden han snakker islandsk hvert år på den islandske nasjonaldagen.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 01:59 Skrevet onsdag kl 01:59 (endret) Banner CC, for nå har midnatt passert for ca 4 timer nå. Tilbake til mitt morsmål. 🇳🇴🇳🇴 Endret onsdag kl 02:01 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:09 Skrevet onsdag kl 02:09 Banner TheDarkSycamore-SCM for det var det vi tenkte.
Sviskepott Skrevet onsdag kl 06:32 Skrevet onsdag kl 06:32 Banner C&C og bringer inn en god frokost i tråden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 11:45 Skrevet onsdag kl 11:45 Banner Sviskepott for vi sier nam nam.😋😋
N-4K0 Skrevet onsdag kl 14:56 Skrevet onsdag kl 14:56 Banner Cia for jeg liker ikke bønner og er ikke veldig begeistret for sopp, men ellers enig, resten sier jeg namnam til 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 16:43 Skrevet onsdag kl 16:43 Banner N-4K0 for vi elsker både bønner og sopp.🟡🟡🍄🍄😋😋
N-4K0 Skrevet onsdag kl 23:13 Skrevet onsdag kl 23:13 Banner Cia for jeg hater bønner, jeg liker ikke smaken som jeg for det meste av bønner finner "kjedelig" i mangel på bedre ord og jeg hater teksturen i bønnene. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:07 Skrevet torsdag kl 02:07 Banner N-4K0 for vi elsker den smaken bønner har.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:11 Skrevet i går, 02:11 Banner N-4K0 for vi sier at bønner er digg, og det er ingen bønn.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå