Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Banner Sinnanordlending for vi ønsker deg velkommen her på Diskusjon.no.😊😊☺️☺️
SprengeMobil Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Banner Ciaran og Ciara for å ønske Sinnanordlending velkommen her inne, noe jeg også gjør. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai @SprengeMobil, banner deg for også ønske @Sinnanordlending velkommen her inne, med lik linje som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjorde. Som selveste meg @TheDarkSycamore - SCM også gjør. 🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Banner TheDarkSycamore-SCM for vi synes at det er fint at vi ønsker nye brukere velkommen her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Banner Sinnanordlending for vi synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av nye brukere her inne.😊😊☺️☺️ 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Ryu, banner deg for og si noe jeg er ganske sikker på stemmer. 😃😃🙃🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai (endret) Banner Ryuuou for vi ønsker deg velkommen til Bannetråden v3.🥰🥰 Endret 21. mai av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Sinnanordlending Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Banner cc for å ønske noen andre enn meg velkommen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Banner Sinnanordlending for vi ønsker alle brukere som poster her inne første gang velkommen i tråden.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai (endret) CC, banner deg for å se at @Ryuuou påstår at jeg er forvirret, det stemmer ikke. 😌😌 Og jeg vet at det stemmer i det jeg sa ista. I at Ryu har rett i at dere CC er veldig aktiv og hyggelig her inne. ☺️🤗 Endret 21. mai av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Banner TheDarkSycamore -SCM for vi ser at du er litt trøtt i dag, siden du kalle oss for deg her.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Banner TheDarkSycamore -SCM for vi ser at du er litt trøtt i dag, siden du kalle oss for deg her.😉😉 CC, banner dere for jah, jeg har sovet for mye. Men, dere er enige i meg i det jeg sa i sta? 🤔☺️☺️ Endret 21. mai av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Banner TheDarkSycamore-SCM for vi er 100% enige med deg i det du sa i sted.👨🦰👩🦰👍👍 1
Sviskepott Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Litt fredagsbanning er på sin plass og C&C får alt i sine fang! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Banner Sviskepott for vi ønsker deg en fin og god fredag og helg.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Banner dere to og sier at nå skal jeg ikke ha mere mat i dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Banner Sviskepott for vi skal kose oss med masse brus og potetgull nå i kveld.🥤🥤🟡🟡😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå