Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Banner SprengeMobil for vi synes at du er flink og dyktig som løper så mange kilometer. 1
SprengeMobil Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Banner Ciaran og Ciara for jeg takker og bukker og neier! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Banner SprengeMobil for vi Takker og Bukker og Neier tilbake.🙇♂️🙇♀️ 1
SprengeMobil Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Banner Ciaran og Ciara for å også ta seg en økt med mandagsgymnastikk, slik som jeg gjorde. 1
Sviskepott Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Banner den veldig spreke SM for det er det sprekeste jeg har hørt om i dag. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Banner Sviskepott for vi har savnet deg her i tråden.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Banner N-4K0 for vi er også glade for å ha henne tilbake her.🥰🥰
SprengeMobil Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Banner Ciaran og Ciara for å ha sett at N-4K0 er tilbake med The Julekalender-engelsk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Banner SprengeMobil for vi så det.😉😉
N-4K0 Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Banner Cia because it's greit å use some Norwenglish now and da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Banner N-4K0 for vi sier at det støttes 100% av oss.👨🦰👩🦰👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Banner N-4K0 for vi ønsker deg og alle sammen en fin og god helg.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Banner N-4K0 for vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Banner N-4K0 for Tusen Takk, vi håper at du får en fin og god helg.🥰🥰
SprengeMobil Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Banner Ciaran og Ciara for jeg håper at dere to også får en fin og god helg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Banner SprengeMobil for Tusen Takk, vi håper også at helgen din blir fin og god.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå